رزرو تور جذاب برزیل و آمازون برای عید نوروز 1402

ژیوار

سفر به جنگل‌ها و دیدن مناظر سرسبز و جذاب، به دور از هیاهوی شهری همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. در صورتی که برای تعطیلات عید نوروز یا در ماه جاری قصد سفر دارید، مناطق جنگلی مورد مناسبی هستند. اگر فردی مایل به هزینه بیشتر و مسافرت خارجی باشد، رزرو تور برزیل و آمازون گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر به کشورهای خارجی در عید نوروز بسیار پرطرفدار است و گردشگران زیادی به این نوع سفرها تمایل دارند. یکی از گزینه‌های جذاب مسافرتی برای تعطیلات 14 روزه نوروزی، تور برزیل و آمازون است. کشور برزیل به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی و آب و هوای مناسب، بهشت گرمسیری محسوب می‌شود. مسافرانی که این مقصد را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، امکان استفاده از سواحل و کاوش در جنگل‌های این منطقه، بازدید از موزه‌های هنری و کارناوال‌ها و … را خواهند داشت. در واقع با سفر به برزیل هم از آرامش سواحل و جنگل‌ها بهره مند می‌شوید و هم از فرهنگ و آداب و رسوم گوناگون مردم این کشور آگاهی پیدا می‌کنید.

بازدید از جنگل‌های در هم تنیده آمازون

برزیل معمولا در سطح جهانی با جنگل‌های آمازون شناخته می‌شود و به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تودرتوی این جنگل توریست‌های زیادی از آن بازدید می‌کنند. این جنگل بارانی که بالغ بر 5.5 کیلومتر مساحت دارد، در

حاشیه رودخانه آمازون واقع شده است. این جنگل 50 درصد از مساحت تمام جنگل‌های استوایی روی کره زمین را به خود اختصاص داده است و تنوع زیستی بالایی دارد. هم اکنون بیشتر از 40 هزار گونه گیاهی در این جنگل وجود دارند و انواع جانوران سمی و خطرناک نیز در این فضا به چشم می‌خورند. در صورتی که به دیدن انواع حیوانات کمیاب و نایاب علاقه دارید یا از دیدن گونه‌های گیاهی منحصر به فرد لذت می‌برید، بازدید از جنگل آمازون برای شما جذابیت زیادی خواهد داشت.

دریان سفر امید

مجسمه غول پیکر مسیح نجات دهنده

یکی از شاهکارهای برزیل در منطقه ریودوژانیرو قرار دارد که با نام مجسمه «مسیح نجات دهنده» شناخته می‌شود. این مجسمه غول پیکر در قله کورکووادو قرار گرفته و گویی بر تمام شهر سیطره دارد.

این مجسمه بزرگ در سال 1922 و همزمان با صدمین سالگرد استقلال برزیل ساخته شد. دستان کشیده این مجسمه نماد برکت شهر است. داخل بنای این مجسمه 30 متری، یک نمازخانه موجود است که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

بازدید از ورزشگاه قدیمی و مشهور ماراکانا

برزیل ورزشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی دیدنی جذابی دارد که از جمله آن‌ها ماراکانا در ریودوژانیرو است. این مجموعه ورزشی یکی از بزرگ‌ترین‌ مجموعه‌ها در کشور برزیل محسوب می‌شود.

ورزشگاه مذکور 1948 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان مجموعه ورزشی اصلی برزیل شناخته شد. بازی‌های مهم زیادی در این ورزشگاه اتفاق افتاده که آن را خاطره انگیز کرده است.

ایگواسو؛ آبشاری خروشان در برزیل

یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی و پرمخاطب برزیل، آبشارهای ایگواسو است که به گفته محققان حجم آب آن 3 برابر بیشتر از نیاگارا است.

طول این آبشار به 2.7 کیلومتر می‌رسد. این آبشار بین دو کشور آرژانتین و برزیل قرار گرفته است و سالانه صدها هزار نفر از آن بازدید می‌کنند. در کنار این آبشار خروشان مسیر مخصوصی برای بازدید نزدیک آن تعبیه شده تا گردشگران از تماشای این جاذبه بیشتر لذت ببرند.

دیدن بزرگ‌ترین شهر بزریل

سائوپائولو بزرگ‌ترین شهر برزیل است که به دلیل تنوع فرهنگی و نوع تفریحات و سبک زندگی مهیج مورد توجه گردشگران قرار دارد. بهترین زمان برای بازدید از این شهر و شرکت در جشن‌های شبانه مردم آن فصل زمستان یا اوایل فصل بهار است.

ساختمان‌های جذاب و بزرگی از جمله میرانه دواله، آلتینو آرانتس و برج شمالی آنسکوم در این شهر قرار دارند. نقاشی‌های دیواری کوچه بتمن این شهر نیز مورد توجه است. بزرگ‌ترین بازار غذای دنیا به نام مرکادو مونیسیپال در سائوپائولو قرار دارد و هر ساله عده زیادی از توریست‌ها جذب آن می‌شوند. ضمنا تنوع غذایی و گیاهی این شهر نیز زبانزد خاص و عام است.

تور برزیل و آمازون را از اسپیلت البرز رزرو کنید

موارد مذکور تنها تعدادی از جاذبه‌های معروف برزیل هستند، این کشور جاذبه‌های دیگری مانند سواحل کوپاکابانا، رستوران‌های معروف، پله‌های معروف سلارون ریودوژانیرو و … دارد که بازدید از آن‌ها نیز جذاب است.

اگر مایل به صرف هزینه برای سفر خارجی هستید و می‌خواهید از جاذبه‌های معروف برزیل بازدید کنید، بهتر است به سایت اسپیلت البرز سر بزنید. اسپیلت البرز مجری تخصصی برگزاری تور برزیل و آمازون است که سابقه طولانی در زمینه اجرای تورهای باکیفیت دارد. سرپرستی تور برزیل با سهند عقدایی، مدیرعامل مجموعه، بوده و همین مورد برگزاری انواع تور برزیل و آمازون اسپیلت البرز را خاص و متمایز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز