رزرو بلیط سفر هیجان انگیز فضایی آغاز شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بلیط پروازهای فضایی توسط ویرجین گالاکتیک آغاز شده و خریداران در جامعه فضانوردان عضویت پیدا خواهند کرد. این پرواز یک ساعت و سی دقیقه به طول می‌انجامد و ثبت نام کنندگان چند دقیقه در گرانش صفر سفر خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همین سفر کوتاه و 90 دقیقه‌ای نزدیک 450 هزار دلار، معادل 12 میلیارد و 150 میلیون تومان، هزینه دارد. قاعدتا عمده ثبت نام کنندگان در این رویداد، قشر ثروتمند خواهند بود. در همین خصوص، ویرجین گالاکتیک اعلام کرده که قصد دارد هزار مشتری که اول ثبت نام کرده‌اند را در اواخر سال جاری به خدمات تجاری خود وارد کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام قبلی ویرجین گالاکتیک، متقاضیان این سفر فضایی لازم است که ابتدا 150 هزار دلار پول واریز و قبل از حرکت، بقیه مبلغ را تسویه کنند.

تجربه ویرجین گالاکتیک از سفر در فضا

این اولین بلیط شرکت ویرجین گالاکتیک نیست. سال 2021 هم این شرکت به طور موقت فروش بلیت سفر به فضا را با افزایش قیمت بازگشایی کرد. آن زمان امکان خرید هر صندلی با پرداخت 250 هزار دلار وجود داشت. ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت فضایی ویرجین، به همراه پنج نفر از کارمندان شرکت در یازدهم ژوئیه سال 2021 به شکل اولین پرواز فضایی سرنشین دار تجاری به فضا رفتند.

شرکت ویرجین گالاکتیک یک هواپیمای فضایی به نام وی‌اس‌اس بونیتی دارد که زیر یال‌های هواپیمایی به نام «وی‌ام‌اس ایو» قرار می‌گیرد. هنگامی که این دو در ارتفاع 15 هزار متری قرار می‌گیرند، هواپیمای فضایی «وی‌اس‌اس یونیتی» آزاد می‌شود. سپس همین هواپیما فضایی با نیروی موتور موشک خود در فضای زیر مدار پرواز خود را آغاز می‌کند.

هواپیما فضایی ویرجین امکان حمل شش مسافر و دو خلبان را دارد و برای تجربه سفر فضایی جالب به نظر می‌رسد.

مرتبط با : ویرجین گلکتیک
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز