راه های دریافت ویزای چین چیست؟

تور چین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پروازهای بین‌المللی ورودی و خروجی به چین از 6 مارس بیش از 35 درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافت و به نزدیک به 2500 پرواز رسید.خوشبختانه هم‌اکنون شیوع ویروس کرونا در چین کاهش یافته است و تمامی جاذبه‌های گردشگری چین طبق روال عادی باز هستند.

مسافران نیز می‌توانند در تور چین تابستان 1402 شرکت کرده و از جاذبه‌ها و دیدنی های چین لذت ببرند؛استفاده از ماسک در سفر اجباری نیست. اما در برخی از مکان‌های شلوغ، مانند فرودگاه‌ها یا ایستگاه‌های مترو، بسیاری از مردم هنوز ماسک می‌زنند.

از 15 مارس، هر کسی که ویزای معتبر چین را داشته باشد (از جمله ویزاهایی که قبل از 28 مارس 2020 درخواست شده است مانند ویزای توریستی چین) می‌توانند بدون نیاز به درخواست ویزای جدید وارد چین شوند. همه انواع درخواست‌های ویزا نیز مانند ویزای توریستی هم‌اکنون ازسر گرفته شده‌اند و سیاست‌های بدون ویزا دوباره برقرار شده است. برای ورود به چین، تنها چیزی که نیاز دارید یک ویزای معتبر، پاسپورت و یک آزمایش PCR یا آنتی ژن (بسته به اینکه اهل کجا هستید). مسافران بین المللی عازم هنگ کنگ نیز از اول آوریل دیگر نیازی به انجام تست کووید-19 قبل از پرواز نخواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که چین به طور کامل درخواست ویزا را مجاز کرده است، اکنون راه‌های مختلفی برای ورود به این کشور وجود دارد؛

ویزا

اگر همچنان ویزای معتبر چین (هر نوع از جمله ویزای توریستی، ویزای 10 ساله و غیره) دارید، می‌توانید از آن برای ورود به چین استفاده کنید.اگر ویزای چین ندارید یا ویزای شما منقضی شده است، می‌توانید برای ویزای جدید اقدام کنید. اکنون می‌توان برای همه ویزاها از جمله ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای کاری و غیره درخواست داد.برای درخواست ویزای توریستی ، از شما دعوت‌نامه صادر شده توسط آژانس مسافرتی چینی یا بلیط هواپیما و رزرو هتل انفرادی یا رفت و برگشت خواسته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

همچنین اگر اعتبار پاسپورت شما تمام شده باشد اما اعتبار ویزای‌تان تمام نشده باشد می‌توانید با پاسپورت منقضی شده حاوی ویزای معتبر چین همراه با پاسپورت جدید به چین سفر کنید، مشروط بر اینکه اطلاعات هویتی (نام، تاریخ تولد، جنسیت، ملیت) در هر دو پاسپورت یکسان باشد.در صورت تغییر در هر یک از جزئیات بالا، باید برای ویزای جدید اقدام کنید.

ویزا چین-کاماپرس

سیاست ترانزیت 144 ساعته بدون ویزا

اگر برای ویزای چین درخواست نمی‌کنید، ممکن است همچنان فرصتی برای بازدید از این مناطق از چین بدون ویزا داشته باشید: منطقه شانگهای شامل سوژو، هانگژو و غیره، منطقه پکن با تیانجین و هبی، گوانگژو منطقه شنژن، ژوهای، و غیره. می توانید به آسانی از مزایای 6 روزه بدون ویزا استفاده کنید.

معافیت ویزا برای گروه های تور آسه آن به گویلین

علاوه بر این، گروه‌های تور از کشورهای عضو آسه‌آن، از جمله مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کامبوج، لائوس، سنگاپور، میانمار، برونئی و فیلیپین می‌توانند به مدت 144 ساعت بدون ویزا از گویلین بازدید کنند.

تور چین-کاماپرس

سیاست بدون روادید شانگهای برای گروه های کروز

شانگهای یک سیاست 15 روزه بدون ویزا برای گروه‌های توریستی خارجی دارد که از طریق سفر دریایی وارد چین می‌شوند. شما باید در همان کشتی کروز وارد و حرکت کنید و توسط یک آژانس مسافرتی چینی در ترمینال کروز شانگهای (یا مرکز مسافری ووسانگ) پذیرفته شوید.

دسترسی بدون ویزا هاینان

برای اقامت تا 30 روز در جزیره هاینان برای دارندگان پاسپورت معمولی از 59 کشور نیازی به ویزا نیست. گروه ها و گردشگران فردی باید از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر یک تور رزرو کنند.

معافیت ویزا برای منطقه دلتای رودخانه مروارید

مسافران بین المللی از هنگ کنگ یا ماکائو می توانند از منطقه دلتای رودخانه مروارید (گوانگژو، شنژن، ژوهای و غیره) بدون ویزا بازدید کنند تا زمانی که با یک ارائه دهنده تور ثبت شده مراجعه کنند.

هنگ کنگ-کاماپرس

کارت های APEC

اگر کارت سفر تجاری معتبر APEC دارید، می توانید بدون درخواست ویزا به سادگی با کارت وارد چین شوید.مسافرانی که کارت سفر تجاری معتبر APEC دارند می‌توانند تا 60 روز در چین بمانند.

 آیا برای ورود به چین به تست PCR نیاز است؟

مسافرانی از ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا و غیره به چین سفر می‌کنند هنوز باید در عرض 48 ساعت قبل از حرکت آزمایش PCR را انجام دهند و با پر کردن یک فرم اعلامیه سلامت در مینی برنامه وی چت گمرک چین، نتیجه آزمایش منفی را به گمرک چین اعلام کنند.

اگر مستقیماً از سنگاپور، تایلند، مالزی، اندونزی، فیلیپین، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، فرانسه، ایتالیا و غیره به چین پرواز می‌کنید، می‌توانید به جای آزمایش PCR، خودآزمایی آنتی ژن را ظرف 48 ساعت قبل از حرکت انجام دهید.

دیوار چین-کاماپرس

تور چین تابستان 1402 را با مجموعه قصر شیرین تجربه کنید

علاقمندان به خرید و رزرو تور چین تابستان 1402 می‌توانند به وبسایت مجموعه قصر شیرین مراجعه کنند. مجموعه قصر شیرین فعالیت خود را  از سال 1375 آغاز کرده و قصد دارد تا با برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی مردم را با تمدن و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا سازد.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز