راهنمای خرید ارزان ترین بخاری های برقی باکیفیت بازار

ژیوار

با شروع فصل سرما خرید انواع بخاری به خصوص نوع برقی آن رونق می‌گیرد. بخاری برقی به دلیل خطر کمتر و عدم تولید آلودگی‌های زیست محیطی، برای گرم کردن فضاهای کوچک بسیار مورد توجه است. به علاوه که این محصولات از قابلیت‌های مختلفی مانند نوسان خودکار، کنترل از راه دور، فن، چرخش و برخی ویژگی‌های دیگر هم برخوردار هستند و وسیله‌ای کاربردی محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر به هر دلیلی در اوج سرما گاز قطع شود، بخاری برقی برای گرم کردن محیط خانه بسیار کاربردی است. بنابراین داشتن آن برای هر خانه‌ای مفید محسوب می‌شود. در حال حاضر انواع مختلف بخاری برقی با مارک‌های گوناگون در بازار وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای کاربرد خاصی هستند. با وجود اینکه قیمت این محصولات نسبت به نوع گازی آن پایین‌تر است ولی باید برای خریدشان اطلاعات کافی داشت و بررسی‌های لازم را انجام داد.

اندازه و فناوری به کار رفته در بخاری برقی

برای خرید بخاری برقی بهتر است ابتدا اندازه آن در نظر گرفته شود. خرید بخاری برقی بزرگ الزامی نیست و باید این وسیله متناسب با محیط باشد. ضمن اینکه برای تهیه بخاری برقی حتما باید فناوری ساخت آن مورد توجه قرار گیرد. بعضی بخاری برقی‌ها به محیط اطراف گرام می‌دهند و بعضی هم فقط جسم روبروی خود را گرم می‌کنند. این مسئله به فناوری ساخت بخاری برقی بر می‌گردد.

دریان سفر امید

نوع بخاری برقی تابشی تنها فضای روبرو را گرم می‌کند اما سیستم همرفتی به خوبی گرما را به تمام محیط و فضای اطراف انتقال می‌دهد. این مدل‌های بخاری برقی‌ برای گرمایش اداره‌ها هم مناسب به نظر می‌رسند. البته هر دو نوع بخاری برقی بودن فن و سر و صدا بوده و از ایجاد گرد و غبار و حساسیت جلوگیری می‌کنند.

راهنمای خرید ارزان ترین لوازم خانگی را بخوانید:

میزان مصرف انرژی بخاری برقی

در هنگام خرید بخاری برقی باید به قابلیت تنظیم دما، ایمنی، قیمت، رده بندی انرژی و مواردی از این قبیل هم توجه کرد. در نظر گرفتن این موارد باعث خواهد شد تا محصول بهتری خریداری شود. در بخاری برقی، پارامتر ولتاژ، تعیین کننده ظرفیت گرمایشی آن است.

استاندارد تعیین شده به ازای هر فوت مربع از فضای اتاق، ۱۰ وات قدرت گرمایش است. به این ترتیب یک بخاری هزار و 500 واتی قابلیت گرم کردن ۱۵۰ فوت مربع را دارد. بیشتر مدل‌های موجود در بازار دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری هستند، اما برای تشخیص کم مصرف بودن بخاری، باید توان گرمایشی را به نسبت ولتاژ ورودی در نظر گرفت. البته در تعیین توان گرمایشی بخاری برقی، عوامل مختلف دیگری مانند تعداد المنت و کیفیت موتور هم تأثیرگذار هستند.

برندهای بخاری برقی

توجه به برند بخاری برقی هم از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید آن باید در نظر گرفت. در حال حاضر برندهایی مانند پارس خزر، برفاب، دلونگی، هاردستون و… از برندهای شناخته شده تولید کننده بخاری برقی هستند که نظر مشتریان را هم به خود جلب کرده‌اند. در ادامه این مطلب تعدادی از بخاری برقی‌های ارزان قیمت بازار برای اطلاع خوانندگان معرفی می‌شود؛

بخاری برقی احمد مدل NA 1000

قیمت 149 هزار تومان

این مدل بخاری برقی 230 ولتی با 27 پره دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت بوده و حداکثر 1000 وات توان گرمایشی دارد. این بخاری روی زمین یا میز هم قابل استفاده است و وزن کمی دارد.

بخاری برقی آریا کد 40

قیمت 164 هزار تومان

این مدل بخاری 220 ولتی دارای قابلیت تنظیم حرارت بوده و مجهز به قفل کودک است. حداکثر توان گرمایشی این دستگاه 600 وات بوده و به نظر اکثر خریداران کاربرد خوبی دارد.

بخاری برقی اخوان فرید مدل A-31200

قیمت 166 هزار و  800 تومان

این مدل بخاری برقی اخوان فرید دارای دو کلید تنظیم دما بوده و قابلیت استفاده به صورت زمینی و رومیزی را دارد. حداکثر توان گرمایشی این بخاری هزار و 200 وات بوده و به نظر اکثر خریداران برای محیط‌های کوچک کاربردی است.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز