راهنمای استفاده از قابلیت‌ های ویژه لپ‌ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ‌تاپ‌های ایسوس به‌واسطه محبوبیت و گستره بالای فروش، در انواع مختلفی طراحی و توسعه داده شده و از مشخصات فنی گوناگونی برخوردارند؛ از این رو آشنایی با قابلیت‌ های لپ تاپ ایسوس برای استفاده هرچه بهتر از آن ضروری است.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ ایسوس با وجود برخورداری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع، در قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه شده و از محصولات پرفروش در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. با این حال ممکن است قابلیت‌های آن از جمله تعدد نرم‌افزارهای مخصوص، ابزارهای تنظیمات پیشرفته، قابلیت ارتقا، قابلیت اتصال به تجهیزات خارجی و امثال آن موجب سردرگمی کاربران شود. کاماپرس در این گزارش به ارائه راهکارهای استفاده از قابلیت‌های لپ ‌تاپ ایسوس ‌پرداخته است.

نرم‌افزارهای مخصوص لپ تاپ ایسوس کدام است؟

کمپانی ایسوس محصولات خود را به شیوه‌های گوناگونی توسعه داده و از قابلیت‌های متعددی همچون نرم‌افزارهای مخصوص بهره برده است. نرم‌افزارهای مخصوص ایسوس و نحوه استفاده از آن‌ها در ادامه بررسی شده است.

برنامه رسمی مای ایسوس(My Asus)

شرکت ایسوس نرم‌افزار رسمی مای ایسوس را با هدف تسهیل نگهداری صحیح از دستگاه و همچنین قابلیت عیب‌یابی محصول برای کاربران عرضه کرده است؛ ضمن این‌که کاربران ایسوس با نصب این برنامه می‌توانند از قابلیت تماس با مرکز خدمات پس از فروش و گارانتی ایسوس بهره‌مند شوند.

دو مرحله اصلی استفاده از نرم‌افزار مای ایسوس در ادامه آمده است.

راز آسمان پایتخت

دانلود برنامه: در نخستین گام، تنها کافی است وارد وبسایت رسمی ایسوس شده و این برنامه را دانلود کنید.

فعال‌سازی: پس از دانلود برنامه، در صفحه ورود، یک اکانت ایسوس ساخته و سپس دستگاه خود را به آن متصل کنید.

برنامه اتصال به مای ایسوس( Link To My Asus)

این برنامه بخشی از برنامه مای ایسوس است که قابلیت لینک شدن گوشی هوشمند به دستگاه اصلی را ارائه می‌کند. با استفاده از این دستگاه، کاربران می‌توانند به‌راحتی فایل‌های مختلف مانند عکس، فیلم، موسیقی و امثال آن را بین دستگاه‌های مختلف ایسوس و گوشی هوشمند انتقال دهند. استفاده از این نرم‌افزار نیز به‌راحتی و با دانلود این برنامه از اپ استور و پلی استور امکان‌پذیر است.

برنامه آرموری کریت(ARMOURY CRATE)

این برنامه یکی از نرم‌افزارهای بسیار کاربردی ایسوس برای سری‌های گیمینگ این برند است. کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند از قابلیت‌های مانیتورینگ، تغییر و بهبود قدرت سیستم بهره‌مند شده و قطعات دستگاه را مدیریت کنند. از دیگر مزایای استفاده از این نرم‌افزار، قابلیت کنترل نورپردازی و حتی ارائه نور پردازشی است.

برای استفاده از برنامه آرموری کریت نیز بهترین گزینه، مراجعه به وبسایت ایسوس و دانلود برنامه از این طریق است. تنظیمات آرموری کریت به نیازهای کاربران بستگی داشته و آنان می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند.

برنامه ایسوس زن انی ور(ASUS Zen Anywhere)

کمپانی ایسوس این نرم‌افزار را با هدف ارائه قابلیت‌ها و امکانات گسترده به صاحبان سری زنبوک‌های ایسوس ارائه کرده است. از جمله مزایای این برنامه، عدم نیاز به تهیه اشتراک برای استفاده از قابلیت‌های آن است. برنامه ایسوس زن انی ور را می‌توان از وبسایت رسمی ایسوس دانلود و سپس نصب کرد.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

قابلیت ارتقای لپ تاپ ایسوس

قابلیت ارتقای برخی از قطعات لپ تاپ ایسوس، یکی از مزیت‌های مهم و تاثیرگذار در خرید این نوع لپ تاپ است؛ هرچند برخلاف کامپیوترها، تعویض و ارتقای قطعات سخت‌افزاری لپ تاپ ایسوس به‌علت نازک بودن آن امکان‌پذیر نیست.

قطعات اصلی قابل تعویض برای ارتقای لپ تاپ‌های ایسوس شامل پردازنده، رم، حافظه و قطعات مربوط به آن و حتی در بعضی محصولات، کارت وای فای و بلوتوث است. با این حال قابلیت ارتقای هر یک از این قطعات در مدل‌های مختلف ایسوس متفاوت است.

آیا لپ تاپ ایسوس قابلیت اتصال به تجهیزات خارجی دارد؟

قابلیت اتصال لپ تاپ ایسوس به تجهیزات خارجی یا همان نوع و تعداد پورت‌ها یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در خرید لپ تاپ است. هرچه میزان و نوع پورت‌های لپ تاپ بیشتر باشد، می‌توانید استفاده بیشتری از لپ تاپ خود ببرید.

پورت‌های کاربردی و متداول لپ تاپ ایسوس در ادامه معرفی شده است.

جک 3.5 میلی‌متری هدفون: نسخه‌های جدید ایسوس برخلاف مدل‌های قدیمی، دارای یک جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال دو دستگاه هدفون و میکروفون است.

پورت اترنت: پورت اترنت برای اتصال لپ تاپ به مودم از طریق کابل است. از این نوع پورت معمولا در فضاهایی که امکان اتصال بی‌سیم وجود نداشته یا سیگنال وای فای ضعیف باشد، استفاده می‌شود.

پورت HDMI: این پورت یکی از کاربردی‌ترین خروجی‌های لپ‌تاپ ایسوس است که برای اتصال دستگاه به تلویزیون، مانیتور، پروژکتور و امثال آن استفاده می‌شود. این پورت همچنین قابلیت انتقال صدا و ویدیو را دارد.

پورت DVI: شرکت ایسوس با تعبیه پورت DVI، امکان اتصال لپ تاپ به نمایشگرهای DVI را بدون نیاز به مبدل و رابط HDMI فراهم ‌کرده است.

پورت USB: این پورت، کاربردی‌ترین خروجی لپ تاپ است که برای اتصال اکثر لوازم جانبی لپ تاپ از جمله مثل موس، هارد اکسترنال، فلش، پرینتر و امثال آن استفاده می‌شود. از این پورت‌ها برای انتقال داده استفاده شده و لپ تاپ‌های مختلف بین دو تا چهار پورت USB دارند. در حال حاضر بیشتر لپ تاپ‌های ایسوس علاوه بر پورت USB، پورت USB Type-C نیز دارند.

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

پردیس استور

فروشگاه اینترنتی “پردیس استور” به آدرس  https://www.pardisstore.com به‌عنوان یک مجموعه تخصصی و معتبر در حوزه عرضه انواع لوازم دیجیتال از جمله لپ تاپ ایسوس و تجهیزات جانبی آن فعالیت می‌کند. از جمله مزایای خرید از مجموعه پردیس استور می‌توان به تضمین اصالت کالا، ضمانت کیفیت محصول، ارسال سریع به سراسر کشور، هفت روز ضمانت بازگشت و پشتیبانی سریع و همه روزه اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز