راهنمای اخذ وقت سفارت فرانسه ۲۰۲۳

سفارت فرانسه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرانسه یکی از گزینه‌های مناسب برای زندگی و مهاجرت بوده و به همین دلیل تقاضا برای دریافت ویزای این کشور زیاد است. برای دریافت ویزای این کشور، ابتدا باید وقت سفارت فرانسه را دریافت کرد و سپس طبق روال تعیین شده از سوی دولت فرانسه، اقدامات لازم را انجام داد.

کاماپرس در این گزارش به چگونگی تعیین وقت سفارت فرانسه، مراحل اخذ و هزینه‌های آن ‌پرداخته است.

چه کسانی می‌توانند برای دریافت وقت سفارت فرانسه اقدام کنند؟

تمامی متقاضیان با هر سنی که قصد سفر  یا مهاجرت به فرانسه دارند، باید وقت سفارت فرانسه اخذ کنند. البته متقاضیان زیر ۱۲ سال نیازی به حضور در سفارت فرانسه ندارند و تنها باید مدارک‌شان توسط قیم قانونی آنان به سفارت تحویل داده شود.

وقت سفارت فرانسه-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت فرانسه

برای دریافت ویزای فرانسه، براساس نوع ویزای دریافتی باید مدارک لازم را به سفارتخانه تحویل داد. برخی از مدارک برای دریافت ویزای فرانسه مشترک است، اما هر نوع ویزا نیز نیاز به مدارک خاصی دارد.

راز آسمان پایتخت

مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت فرانسه عبارت است از پاسپورت معتبر، اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه‌ آنها، عکس جدید رنگی ۴.۵*۳.۵، مدارک گردش و اثبات تمکن مالی، بیمه مسافرتی 30 هزار یورویی به ازای هر نفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما، تکمیل فرم درخواست ویزا، رضایتنامه محضری برای فرزندانی که به همراه یکی از والدین خود به فرانسه سفر می­کنند، ارائه دعوت‌نامه (اختیاری) و رزرو هتل.

وقت سفارت فرانسه-کاماپرس

بهترین زمان برای درخواست وقت سفارت

پس از دریافت وقت سفارت فرانسه، انجام مصاحبه و بررسی مدارک، حدود ۱۴ روز کاری زمان می­برد تا نتیجه مصاحبه از سوی سفارت به متقاضی اعلام شود؛ بنابراین افرادی که قصد سفر به فرانسه دارند باید حداقل یک ماه قبل از سفر، اقدام به دریافت وقت سفارت کنند. اگر درخواست ویزا به هر دلیلی رد شود، می‌توان در زمان تعیین شده از سوی سفارت، دوباره درخواست داد.

هزینه وقت سفارت فرانسه

هزینه دریافت وقت سفارت فرانسه ۲۰۰ هزار تومان است. البته این هزینه تنها برای دریافت وقت سفارت فرانسه بوده و هزینه‌های صندوق داخل سفارت به عهده متقاضی خواهد بود که مبلغ آن نیز بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است. 

مراحل اخذ وقت از سفارت فرانسه

برای تعیین وقت از سفارت فرانسه باید به وبسایت VFSGlobal مراجعه کرد. با ورود به سایت باید کشور مبدا را ایران و کشور مقصد را فرانسه انتخاب کرد و پس از انتخاب تعیین وقت سفارت، یک آدرس ایمیل برای متقاضی باز می‌شود. برای گرفتن وقت سفارت باید درخواست خود را با فرمت تعیین شده به ایمیل ارسال کرد که پس از یک تا دو روز، زمان دقیق وقت سفارت برای متقاضی مشخص خواهد شد. فرم درخواست ویزای فرانسه باید اینترنتی و در زمان تعیین وقت سفارت تکمیل شود؛ چرا که در صورت اشتباه پر کردن فرم، درخواست ویزا از سوی افسران ویزای فرانسه رد خواهد شد.

سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران قرار دارد که در روز تعیین شده برای مصاحبه، متقاضی باید در دفتر کارگزاری سفارت یعنی وی اف اس گلوبال، واقع در مرکز خرید هروی سنتر حضور داشته باشد.

امکان تحویل مدارک و مصاحبه در داخل سفارت فرانسه وجود ندارد.

وقت سفارت فرانسه-کاماپرس

رزرو وقت سفارت فرانسه با “سلام ویزا”

گروه مهاجرتی سلام ویزا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اخذ وقت سفارت و طی کردن مراحل مختلف آن است. این گروه با سال‌ها تجربه و کادر متشکل از برترین وکلا و کارشناسان حرفه‌ای، مشاوره مناسب ارائه می‌دهد و هچنین از طریق ارتباط مستقیم با مراجع و نهادهای مهاجرتی مرتبط، هزینه‌های جانبی این کار را کاهش داده است. در این مجموعه، پرونده مهاجرتی افراد از اولین مرحله یعنی مشاوره تا آخرین مرحله به صورت جداگانه توسط متخصص مربوط به آن انجام می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ارتباط مستقیم با کارشناسان این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن همراه 09039210465 تماس گرفته یا به وبسایت www.salamvisa.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز