دیوارپوش بین کابینتی از کجا بخریم ؟ + قیمت

دیوارپوش- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دیوارپوش بین کابینتی نوعی پوشش است که دیوارهای بین کابینت‌ها را می‌پوشاند تا این دیوار‌ها به دلیل رطوبت یا حرارت زیاد دیگر وسایل آشپزخانه مانند گاز کدر نشوند و نمای زشتی پیدا نکنند. منظور از دیوارهای بین کابینتی، دیوار پشت سینک و گاز و به طور کلی آن قسمت از دیوار آشپزخانه است که بین‌کابینت بالایی و کابینت پایینی قرار دارد.

به طور کل قیمت دیوارپوش‌ها از حدود ۷۰ یا ۸۰ هزار تومان شروع و تا ۲ میلیون تومان و بیشتر هم بالا می‌رود. شما می‌توانید انواع دیوارپوش را از فروشگاه‌های اینترنتی یا با مراجعه به بازار تهران، خیابان سهرودی، بازار آهن تهران و چند خیابان دیگر تهیه کنید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت و معرفی مراکز خرید دیوارپوش بین کابینتی می‌پردازد.

انواع دیوار‌پوش‌‌ های بین کابینتی

دیوارپوش‌ های بین‌ کابینتی انواع و اقسام مختلف دارد که از جمله آن می‌توان به دیوارپوش چوبی، ام‌دی‌اف، شیشه‌ای، استیل، سنگی و  پوش‌تایل اشاره کرد. مدل پوش‌تایل در دو مدل برچسبی و فومی در بازار موجود است و از کشور چین وارد شده است. 

مدل چوبی نیز برای مناطق مرطوب مناسب نیست، چرا که رطوبت خیلی مواقع باعث سریع‌تر فرسوده شدن چوب می‌شود. از طرفی دیگر، وجود حشرات موذی مثل موریانه در برخی از مناطق مرطوب، باعث می‌شود وسایل چوبی در این مناطق خیلی زودتر از سایر متریال‌ها خراب شود.

دیوارپوش‌های با جنس ام‌دی‌اف نیز به دلیل متریال شان ارزان‌تر هستند و نمایی مانند نمای چوب ایجاد می‌کنند. استفاده از سایر متریال‌ها باید با توجه به دکور آشپزخانه شما باشد تا با آن هم‌خوانی و هماهنگی داشته باشد.

دیوارپوش استیل یا شیشه‌ای برای خانه‌هایی که با دکوراسیون مدرن طراحی‌ شده‌اند، نمای جذابی به وجود می‌آورد.

دیوارپوش بین کابینتی-کاماپرس

از کجا دیوارپوش بین کابینتی بخریم؟

علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین که با یک جستجوی ساده در گوگل قابل دسترسی هستند، شما می‌توانید با مراجعه به خیابان سهروردی که یکی از بزرگ‌‌ترین و متنوع‌ترین بازارهای کاشی، سرامیک و دیوارپوش در تهران است، مدل‌های متنوعی از دیوارپوش‌های بین کابینتی را از نزدیک مشاهده و با مقایسه قیمت‌ها خریداری کنید. البته فراموش نکنید که محصولات عرضه شده در سهرودی به دلیل کیفیت بالاتر، گران‌تر هم هستند.

بیشتر بخوانید

اما حضور در سهروردی این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین طراحی دکور منزلتان، بهترین مورد را انتخاب کنید.

همچنین بازار آهن، بازار دلاوران و  شهرک صنعتی خاوران از جمله مکان‌هایی دیگری در تهران هستند که می‌توانید برای خرید انواع و اقسام دیوارپوش به آنجا مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید یک دیوارپوش خوب برای منزل خود هستید، حتما بازار تهران را هم در لیست خود بگذارید؛ بازار تهران هم جز مکان‌هایی است که انواع متنوعی از کاشی، سرامیک، دیوارپوش چوبی و… در آنجا یافت می‌شود و قیمت مناسب‌تری هم دارند.

دیوارپوش بین کابینتی-کاماپرس

قیمت دیوارپوش بین‌ کابینتی چند است؟

قیمت دیوارپوش فومی چسب‌دار از حدود ۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا مدل‌های یک میلیونی هم در بازار یافت می‌شود اما دیوارپوش‌های ام‌دی‌اف بازه قیمتی گسترده‌تری دارند. قیمت این دیوارپوش‌ها از حدود ۸۵ هزار تومان شروع و تا 2 میلیون تومان هم بالا می‌رود.  همچنین قیمت دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی (PVC) نیز از حدود ۱۰۰ هزار تومان شروع و تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

اگر می‌خواهید دیوارپوش چوبی بخرید، بهتر است بدانید که این نوع از دیوارپوش‌های چوبی از ۱۰۰ هزار تومان برای هر مترمربع شروع و تا دو میلیون تومان هم بالا می‌رود. قیمت دیوارپوش بین‌کابینتی استیل هم بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای چوبپارت تجارتکابینت بازارمانادنا
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز