دوج کوین سود بیشتری دارد یا دلار 20 هزار تومانی؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دوج کوین یک رمز ارز مثل بیت کوین است که بسیاری از صاحبان نقدینگی در ایران را به سوی خود جذب کرده و برخی افراد معتقدند نتیجه حتمی مذاکرات وین، سقوط دلار خواهد بود و در این شرایط خرید دوج کوین بهترین گزینه جایگزین به جای دلار است.

به گزارش کاماپرس، هنوز تب بیت کوین در میان مردم فروکش نکرده اما دوج کوین هم به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری در میان ایرانیان جلوه گری آغاز کرده است. بازار ارزهای واقعی مثل دلار و یورو در هفته های اخیر سودی نصیب معامله گران و سرمایه گذاران نکرده اما به نظر می رسد بازار ارزهای مجازی با سودی سرشار در حال وسوسه کردن صاحبان نقدینگی است. البته دلار 20 هزار تومانی هم برای برخی معامله گران و سرمایه گذاران جذاب است اما ریسک خرید ارز در بازار پرنوسان کنونی را هم نمی توان ندیده گرفت.

اگر شما هم صاحب نقدینگی – کم یا زیادش فرقی نمی کند – باشید قطعا می خواهید در مورد دوج کوین به عنوان بازیگر تازه نفس بازار سرمایه گذاری بیشتر بدانید. روزنامه هفت صبح در گزارشی برخی ابعاد سرمایه گذاری این رمز را روشن کرده است که در ادامه آن را می خوانید.

هفت صبح نوشته است؛ دو هفته پیش زمانی که قیمت دوج کوین بعد از جهشی بی سابقه به 12 هزار تومان رسید، هنوز کمتر کسی فکر می کرد این ارز دیجیتال بتواند اهمیت خود را حفظ کند. این ارز دیجیتال عجیب البته برای ایرانی ها سود کمتری نسبت به سرمایه گذاران خارجی دارد. موضوعی که به کاهش قیمت ارز برمی گردد.دوج کوین، تتر و اتریوم کلاسیک سه ارز دیجیتال هستند که توسط سرمایه گذاران ایرانی زیرنظر گرفته شده اند.

سود ایرانی ها از دوج کوین کمتر از سود خارجی ها بود

قیمت  دوج کوین دیروز از 14 هزار تومان فراتر رفت و در بازارهای جهانی به 66 سنت رسید. الان که شما این گزارش را می خوانید، ممکن است قیمت ها تا حد زیادی تغییر کرده باشد.

مورد عجیب اینکه ارزش معاملات روزانه دوج کوین در صرافی های ایرانی از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرده و این موضوع نشان می دهد دوباره توجهات بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی بازار ارزهای دیجیتال به رمزارز دو ج کوین جلب شده آن هم در روزهایی که دلار رفته رفته ارزش خود را از دست می‌دهد. این اتفاق باعث شده مشتریان ایرانی دوج کوین کمتر از خارجی ها سود کنند.

در بازارهای جهانی قیمت دوج کوین دیروز 35 درصد افزایش پیدا کرد اما در بازار ایران تنها 20 درصد سود نصیب سرمای هگذاران دوج کوین شد. دلیل این اختلاف، ریزش سنگین قیمت دلار بود. دیروز دلار بیش از هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و بخشی از سود سرمایه گذارهای ایرانی ارز دیجیتال را از بین برد.

اخبار مهم و پربازدید امروز:

کاهش قیمت تتر از کاهش نرخ دلار بیشتر بود

گفته می شود قیمت تتر همیشه ثابت است اما شما باور نکنید. رمزارز تتر با نماد USDT قیقا معادل یک دلار آمریکاست. برای استخراج آن باید به ازای هر تتر، یک دلار در بانک های آمریکایی سرمایه گذاری شود و به همین خاطر همیشه قیمت تتر روی نرخ یک دلار ایستاده اما در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال، شرایط متفاوت است.

دیروز تتر همگام با کاهش قیمت دلار ارزش خود را از دست داد. عموما تتر در صرافی های ایرانی ارز دیجیتال کمی گران تر از بازار آزاد معامله می شود. 15 فروردین ماه که دلار در بازار آزاد 25 هزار و 800 تومان بود، تتر در صرافی های ارز دیجیتال با قیمت27 هزار تومان معامله می شد اما دیروز که قیمت دلار تا لحظه نگارش این متن به 21 هزار و 100 تومان رسید، قیمت تتر در صرافی های رمزارز تا 21 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرد.موردی که نشان می دهد تتر بیشتر از دلار بازار آزاد کاهش قیمت پیدا کرده  است.

اتریوم لقب سودآورترین ارز دیجیتال را از آن خود کرد

زمانی که ایرانی ها شش دانگ حواسشان به دوج کوین جمع بود و مشغول معاملات هزار میلیارد تومانی این ارز دیجیتال نوپا بودند، اتریوم کلاسیک بازدهی خیلی بیشتری نصیب مشتریانش کرد. در روزی که دو جکوین 20 درصد افزایش قیمت داشت، صدر فهرست بیشترین بازدهی روزانه در اختیار اتریوم کلاسیک قرار گرفت که موفق شد در کمتر از 24 ساعت، 30 درصد رشد کند و قیمت هر واحد آن برای ساعاتی به یک میلیون و 800 هزار تومان برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز