دلایل افزایش خرید تتر در بازار رمزارزها

ژیوار

آخرین اخبار و اطلاعات حاکی از آن است که رمزارز تتر در سه ماهه چهارم سال 2023 در زمینه کسب سود خالص رکوردشکنی کرده و توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند. احتمالا یکی از دلایل افزایش خرید تتر در حال حاضر نیز به همین موضوع باز می‌گردد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی وضعیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال پرداخته است.

وضعیت سودآوری تتر

تتر اعلام کرده که در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی معادل 2.85 میلیارد دلار سود خالص کسب کرده که 46 درصد بیشتر از کل سود خالص این مجموعه در سال 2022 برآورد می‌شود. این میزان سود خالص نظر سرمایه­گذاران زیادی را به خود جلب کرده و باعث افزایش خرید تتر شده است. تتر بزرگ‌ترین استیبل کوین (رمزارز با ثبات) جهان از منظر ارزش بازار و حجم بوده و به طور کلی بعد از بیت کوین و اتریوم در سومین رده برترین‌های کریپتو (بازار ارزهای دیجیتال) قرار دارد. مجموع دارایی‌های این رمزارز تا 31 دسامبر 2023 تقریبا 97 میلیارد دلار بود. البته بدهی‌های این رمزارز نیز حول و حوش 91.6 میلیارد دلار قرار داشت. البته تتر معادل 5.4 میلیارد دلار ذخایر مازاد دارد که این مقدار 4.8 میلیارد دلار وام‌های تضمین شده آن را کاملا پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

خرید تتر - کاماپرس

دریان سفر امید

شرایط تتر و سهم کارکنان آن در سودآوری آن

در حال حاضر تتر به عنوان یکی از برندگان زمستان بازار رمزارزها محسوب می‌شود. این شرکت در سال 2023 توانسته سهم بازار خود را تثبیت کند و توکن‌های آن بالغ بر 70 درصد از کل استیبل کوین‌های در گردش را تشکیل می­‌دهد. در این باره مجموعه زیپیا اطلاعات دقیق‌تری ارائه داده است. به گفته این مجموعه، تتر 125 کارمند دارد که با توجه به سود خالص مذکور، میزان سهم هر کارمند در این سودآوری آن به 22.8 میلیون دلار می‌رسد.

در سال 2022 که شرکت‌های رمزارزی زیادی برای اعلام ورشکستگی درخواست دادند و ترس همه کریپتو را فرا گرفته بود، تتر به سمت افزایش کیفیت دارایی‌های پشتوانه خود رفت. در نتیجه این اقدام، این شرکت در سپتامبر 2023 در میان خریداران برتر اسناد خزانه‌­داری آمریکا قرار گرفت.

طبق اطلاعات موجود، ناشر استیبل کوین تتر در یک سال گذشته 5.4 میلیارد دلار ذخایر مازاد به دست آورده که 4.8 میلیارد آن وام‌های تضمینی را پوشش می‌دهد. این شرایط باعث شده که نگرانی و دلهره سرمایه‌­گذاران درباره ریسک احتمالی پورتفولیوی یا سبد ارز دیجیتال تتر به کمترین میزان ممکن برسد. مجموع این موارد سبب شده که افراد زیادی از سرمایه­‌گذاری بیشتر روی تتر استقبال کنند و به خرید میزان بیشتری از آن تمایل نشان دهند.

مشکلات ایرانیان برای خرید تتر

برخی تصور می‌کنند که خرید تتر به دلیل نرخ پایین و شرایط مناسب آن کار راحتی است؛ در حالی که تا درگاه مناسب برای خرید این رمزارز پیدا نشود، معامله آن کار چندان آسانی نخواهد بود. تتر معمولا در لیست صرافی‌های معتبر قرار دارد و افراد با مراجعه به آن‌ها و احراز هویت، امکان خرید این رمزارز را خواهند داشت، اما خرید از صرافی‌های معتبر بین­‌المللی برای ایرانیان با محدودیت و مشکلات زیادی همراه است؛ از این رو متقاضیان ایرانی این رمزارز یا باید از خرید آن صرف نظر کنند یا روش‌های دیگری را انتخاب کنند.

معرفی یک درگاه مناسب برای خرید تتر

خرید تتر از درگاه‌­های معتبر داخلی مانند «کیف پول من»، بهترین روش است. کیف پول من، یک درگاه رمزارزی معتبر ایرانی است که گذشته از فراهم کردن بستری برای معامله امن تتر و دیگر ارزهای دیجیتال، کیف پول مناسب نگهداری آن‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر کیف پول ارائه شده از سوی این درگاه جزو بهترین کیف پول‌های رمزارزی ایران است که امکانات و ویژگی‌های آن نظر هر کاربر ایرانی را به خود جلب می‌کند.

کیف پول این درگاه به دلیل انتقال سریع دارایی‌های سرمایه­‌گذاران، ضمانت نگهداری و پشتیبانی 24 ساعته توانسته مورد توجه معامله‌­گران یا همان تریدهای ایرانی قرار گیرد. لازم به ذکر است که کیف پول من دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و از قابلیت دسترسی هوشمند نیز برخوردار است.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات کیف پول من می­‌توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز