مراحل خرید رمزارز ترون

لست سکند

بازار رمزارزها علی­رغم ریسک فراوان آن، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است و هر روز افراد بیشتری به آن گرایش پیدا می‌کنند. در حال حاضر رمزارزهای زیادی برای سرمایه­‌گذاری بلندمدت و کسب سود وجود دارد که یکی از آن‌ها ترون است. راه‌های گوناگونی برای خرید ترون و کسب سود از این رمزارز وجود دارد، اما مراجعه به صرافی، روش امن‌تری به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد سرمایه­‌گذاری در بازار رمزارزها دارند، چه باتجربه باشند و چه تازه کار، به دنبال پیدا کردن بهترین رمزارز و پلتفرمی مطمئن به منظور معامله آن هستند. رمزارز ترون در چند ماه اخیر نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این ارز دیجیتال در مدت فعالیت خود موفق بوده و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این رمزارز در صرافی‌های زیادی لیست شده و افراد تحت تدابیر قانونی امکان معامله آن را از طریق درگاه‌های امن دارند. از لحاظ اهل فن، قبل از خرید ترون بهتر است اطلاعاتی درباره این رمزارز به دست آورد و سپس به معامله آن پرداخت.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش وضعیت ترون در بازار ارزهای دیجیتال بررسی شده است.

رمزارز ترون - کاماپرس

ویژگی رمزارز ترون

ترون، یک شبکه بلاکچین لایه یکم است که توسعه دهندگان به منظور ایجاد انواع دی اپز یا اپلیکیشن غیرمتمرکز در بلاکچین خود امکان استفاده از آن را دارند. ترون یکی از سریع‌ترین شبکه‌های لایه یکم است که مکانیزم مبتنی بر حساب دارد و هزینه تراکنش در اکوسیستم آن پایین است.

راز آسمان پایتخت

از رمزارز بومی ترون (TRX) برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و همچنین به عنوان یک توکن حاکمیتی استفاده می‌شود. برخلاف سایر پروژه‌های بلاکچین اثبات سهام که اعتبارسنج‌های آن افرادی هستند که تراکنش‌ها را تایید کرده و پاداش کسب می‌کنند، ترون نمایندگانی دارد که توسط دیگر دارندگان تی آر ایکس برای تایید تراکنش‌ها و حفظ شبکه انتخاب می‌شوند.

مراحل خرید ترون

افرادی که مایل به خرید این رمزارز با ویژگی‌های مذکور هستند، بهتر است که مرحله به مرحله این کار را انجام دهند.

انتخاب یک پلتفرم: معمولا خرید و فروش ترون در یک صرافی معتبر توصیه می‌شود. درباره انتخاب صرافی نیز باید گزینه‌ای را انتخاب کرد که حداقل پنج سال مدارکی مبنی بر ذخایر، حسابرسی و موارد مرتبط داشته باشد. این صرافی‌ها معمولا معتبر هستند، اما کاربران باید توجه داشته باشند که قوانین کشورشان از صرافی با ویژگی‌های مذکور حمایت کند.

افتتاح حساب: پس از انتخاب صرافی، نوبت به ثبت نام در صرافی مورد نظر، افتتاح حساب و گذراندن احراز هویت می­رسد. معمولا فرآیند احراز هویت طولانی نیست و در صورت کامل بودن مدارک، بین چند ساعت تا یک شبانه روز زمان می‌برد. پس از تکمیل این مرحله، افراد امکان انتخاب کیف پول، شارژ آن و خرید و فروش ترون خواهند داشت.

سپرده­گذاری وجوه: بعد از تمام شدن فرآیند احراز هویت باید کیف پول خود صرافی یا دیگر کیف پول‌ها را شارژ کرد. در این مرحله نیز باید مشخصات بانکی برای واریز به دقت تکمیل و حتما دستورالعمل‌ها رعایت شود. همچنین سرمایه­گذاران باید تمامی فیلدهای مورد نیاز را به دقت بررسی کنند تا اطلاعاتشان به صورت درست وارد شده باشد؛ زیرا اگر اطلاعات به درستی درج نشود، احتمالا اعتبار وجوه با تاخیر به حساب سرمایه­گذار منتقل خواهد شد.

ثبت سفارش: در صورت کامل بودن تمامی مراحل، امکان ثبت سفارش به راحتی وجود دارد. دو روش متداول برای ثبت سفارش وجود دارد. یکی از این روش‌ها سفارش بازار و دیگری محدود است. سفارش بازار به معنی آمادگی معامله­گر یا تریدر با قیمت بازار است؛ در حالی که در سفارش محدود، امکان معامله با تعیین قیمت قبلی وجود دارد؛ یعنی فرد با تعیین یک قیمت سقف و کف و دادن آن به صرافی، امکان معامله در نرخ‌های تعیین شده را خواهد داشت.

رمزارز ترون - کاماپرس

معرفی یک درگاه مطمئن برای خرید ترون

ایرانیانی که به خرید ترون تمایل دارند، باید درگاه معتبر و مناسب داخلی را بیابند و سپس به معامله این رمزارز مشغول شوند. درگاه «کیف پول من» یکی از امن‌ترین درگاه‌ها به منظور معامله ترون و دیگر ارزهای دیجیتال در ایران است. این درگاه به دلیل امنیت برداشت مناسب، کارمزد نگهداری صفر، تحویل آنی سفارش و خدماتی از این قبیل مورد توجه معامله‌­گران ترون قرار گرفته است.

علاقه­‌مندان به منظور خرید ترون یا هر ارز دیجیتال دیگری باید به وبسایت کیف پول من به آدرس اینترنتی https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز