تحلیل بازار رمزارز شیبااینو

خرید شیبا - کاماپرس

بازار کریپتو- فضای مبادله رمزارزهای مختلف- رو به صعود و در حال بهبود است، زیرا بیت کوین توانسته مرز 46 هزار دلاری را به دست آورد و همین موضوع سبب شده که علاقه به خرید برخی رمزارزها به­ویژه خرید شیبا زیاد شود. این رمزارز بعد از صعود دوباره بیت کوین توانسته با قدرت بیشتری از مرز حمایتی 0.0000085 دلاری برگردد.

به گزارش کاماپرس، چرخش مثبت شیبااینو باعث افزایش شش درصدی قیمت آن شد و سرانجام این رمزارز از خط روند مقاومت کلیدی و بنیادی خود، عبور کرد. تا پیش از این، شیبااینو در روند نزولی حرکت می­‌کرد. این رمزارز تحت فشار یک خط روند مقاومت در مسیر نزولی در حال حرکت بود، اما اکنون با بهبود وضعیت کریپتو، شرایط این ارز دیجیتال نیز رو به بهبود رفته است؛ تا جایی که برخی از فعالان پیش بینی کرده‌اند خرید شیبا رونق پیدا خواهد کرد و حجم معاملات آن رو به افزایش خواهد رفت.

در این گزارش دلیل خرید شیبااینو از سوی فعالان بازار رمزارز بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:

شیبا اینو - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دلیل افزایش قیمت شیبااینو

به نظر می­‌رسد که دلیل افزایش قیمت شیبا به سوزاندن توکن‌های این رمزارز مربوط با‌شد. اخیرا شیباران، پلتفرم ناظر بر سوزاندن توکن‌های شیبا، گزارش داده که میزان سوزاندن این رمزارز تا 127.41 درصد افزایش داشته است. این فعالیت سوزاندن، به کاهش عرضه کل دارایی کمک کرده و در نهایت منجر به افزایش تقاضا خواهد شد.

توکن سوزی فرآیند حذف توکن‌های یک پروژه ارز دیجیتال از گردش است که ابزار ضدتورمی محسوب می‌شود. در واقع با کاهش تعداد توکن‌ها، آن‌ها ارزشمندتر شده و اعتماد کاربران به پروژه افزایش پیدا می‌کند.

اگر شیبااینو برای حفظ حرکت صعودی تلاش بیشتری کند، احتمالا یک عقبگرد خواهد داشت که به کاهش 6.5 درصدی ارزش این رمزارز و نزول آن تا مرز 0.0000085 دلار منجر خواهد شد. این خط حمایتی احتمالا تا چهار ماه طول خواهد کشید و بهترین فرصت برای خرید محوری معامله­گرانی است که دنبال سرمایه‌گذاری در شیبا هستند. تا زمانی که این مرز حمایتی شکسته نشود، احتمالا قیمت شیبااینو افت شدیدی را تجربه نخواهد کرد و همچنان بر مدار صعودی حرکت کند.

آشنایی با ویژگی‌های برجسته رمزارز شیبااینو

شیبااینو از جمله رمزارزهایی است که در ابتدا از روی شوخی و بدون برنامه‌­ریزی جدی قبلی به وجود آمد، اما در ادامه مسیر با کسب موفقیت‌های زیاد و جلب توجه معامله گران این بخش توانست در بین 100 رمزارز برتر بازار قرار گیرد. این رمزارز گذشته از مسیر پیشرفت مناسب و رشد قیمتی خوب و همچنین توکن با عرضه بالا و قابل سوزاندن، به دلیل جامعه محور بودن و اکوسیستم متنوع و گسترده نیز مورد توجه قرار دارد.

توکن شیبااینو در بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و به همین دلیل از امنیت و قابلیت‌های این شبکه بهره­مند است. دارندگان این رمزارز به آسانی می‌توانند آن را با دیگر توکن‌هایی که در بستر بلاکچین اتریوم قرار دارند، مبادله کنند. همچنین افرادی که این رمزارز را خریداری می‌کنند، قادر به نگهداری آن در کیف پول‌های سازگار با اتریوم هستند. از جمله کیف پول‌های مناسب برای نگهداری شیبااینو، تراست والتر نام دارد که روی موبایل نصب می‌شود. دیگر کیف پول مناسب نگهداری شیبا لجر نام دارد که سخت افزاری بوده و شیبا و 1500 رمزارز دیگر را پشتیبانی می‌کند. کیف پول مای اتر والت نیز برای نگهداری شیبا مناسب است و امکان استفاده از آن در فضای وب وجود دارد.

خرید شیبا - کاماپرس

چگونگی اطلاع از قیمت شیبااینو و وضعیت لحظه‌ای آن

افرادی که مایل به آگاهی از قیمت شیبا و معامله آن هستند، کافی است به درگاه «کیف پول من» مراجعه کنند. این درگاه ارائه دهنده قیمت به‌روزرسانی شده و دقیق رمزارز مذکور و دیگر ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار است. همچنین افراد امکان معامله هر ارز دیجیتالی را از طریق کیف پول من دارند. پس از خرید هر نوع ارز دیجیتال امکان ذخیره‌سازی آن‌ها در کیف پول دیجیتال این درگاه وجود دارد. افراد به منظور انجام معاملات رمزارزی و استفاده از کیف پول این مجموعه باید ثبت نام و فرآیند احراز هویت را سپری کنند. نقل و انتقال رمزارزها و امکانات داخلی این درگاه هیچ گونه هزینه و کارمزدی ندارد و افراد می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

معامله گران در صورت بروز مشکل و اختلالات در استفاده از امکانات کیف پول، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز