دلیل محبوبیت رمزارز بایننس کوین

بایننس کوین، چهارمین ارز رمزنگاری شده محبوب از نظر ارزش بازار و یکی از رایج‌ترین سکه‌های شناخته شده در جهان است و یکی از بحث برانگیزترین‌های کریپتو است، اما با این وجود، خرید BNB یا همان بایننس کوین همچنان رونق دارد.

به گزارش کاماپرس، بایننس از جمله رمزارزهای جدید اما پرطرفدار بازار است که در سال‌های گذشته رشد قیمتی خوبی پیدا کرده است. قیمت بایننس در طول سال‌های گذشته نوسانات زیادی داشته، اما در نهایت توانسته در محدوده 300 دلاری قرار گیرد.

در این گزارش تاریخچه و نحوه خرید BNB شرح داده شده است.

بایننس کوین در آگوست 2017 توسط چانگ پنگ ژائو، میلیاردر چینی کانادایی به جامعه کریپتو، ارزهایی که از تکنیک های رمزنگاری برای ساخت آنها استفاده شده است، معرفی شد. از زمان ارائه این رمزارز تاکنون اتفاقات زیادی در اکوسیستم آن رخ داده، اما در کل این پلتفرم رشد قابل توجهی داشته و محبوبیت زیادی کسب کرده است. کارمزد و حجم نقدینگی این ارز دیجیتال باعث شده که امیدواری نسبت به آینده آن بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بایننس کوین چگونه فعالیت می‌کند؟

بایننس کوین علیرغم اینکه مستقیما به یک پلتفرم صرافی اصلی مربوط است، اما یک رمزارز کاملا معمولی محسوب می‌شود؛ چرا که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز بوده که با استفاده از فناوری بلاکچین در حال فعالیت است. در ابتدا بایننس کوین از شبکه بلاکچین اتریوم استفاده می‌کرد، اما اکنون این رمزارز روی بلاکچین تخصصی قرار دارد.

عملکرد بازار سکه بایننس

شش سال قبل اگر از فعالان و سرمایه گذاران پایه‌ای رمزارزها سوال می‌شد که بایننس کوین چیست؟ کسی پاسخی نداشت، اما اکنون حتی طرفداران آماتور بازار رمزارزها نیز درباره بایننس کوین و سرمایه گذاری در آن اطلاع دارند. ارزش بازار بایننس کوین به خوبی حاکی از افزایش اعتماد معامله گران این بخش است.

ماجرای سام بنکمن فرید

از زمانی که بایننس کوین به وجود آمده، این رمزارز نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است، اما توانسته از این نوسان‌ها عبور کند. از جمله این نوسانات می­توان به ماجرای سام بنکمن فرید و صرافی منتسب به او به نام اف تی ایکس اشاره کرد. در این ماجرا، ژائو به عنوان بنیانگذار بایننس مورد حمله قرار گرفت و در تحقیقات مربوط به فرید ، مشکلاتی برای او به وجود آمد و منجر به جریمه‌ شدنش شد . با وجود اینگونه مسائل هنوز معاملات این رمزارز ادامه دارد و معامله گران زیادی به آن جذب می‌شوند.

نحوه خرید و ذخیره سکه بایننس

خرید BNB به آسانی خرید هر رمزارز دیگری است که در ادامه روش خرید این رمزارز توضیح داده شده است.

در گام اول باید در یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال مطمئن و مناسب، حساب باز کنید. صرافی‌های معتبر به احتمال زیاد یک کیف پول رمزنگاری برای استفاده شما ارائه خواهند داد.

در صورتی که مایل به استفاده از کیف پول صرافی نیستید، بهتر است کیف پول مناسب بایننس را تهیه کنید تا بعد از ثبت نام در درگاه معتبر و معامله رمزارز مذکور، اقدام به ذخیره سازی آن کنید.

در صورتی که مایل به معامله ارز دیجیتال از طریق درگاه مذکور هستید، نوبت به ثبت نام و سپری کردن احراز هویت در آن می­رسد. در صورت تایید هویت، باید به حساب صرافی پول واریز کنید تا امکان معامله رمزارز مورد نظر را داشته باشید.

بعد از واریز پول، با توجه به کیف پول مورد نظر، امکان نقل و انتقال و نگهداری این ارز دیجیتال وجود دارد.

بایننس کوین از کجا بخریم؟

افرادی که مایل به خرید BNB هستند و درگاه مناسبی برای معامله این رمزارز سراغ ندارند، می­توانند به سراغ «کیف پول من» بروند. این درگاه معتبر رمزارزی انواع ارزهای دیجیتال و به­ویژه BNB یا بایننس کوین را با شرایط ویژه در اختیار معامله گران می‌گذارد. این درگاه مناسبی برای نگهداری بایننس کوین است و افراد بعد از خرید به راحتی امکان نگه داشتن آن را خواهند داشت.

علاقه ­مندان برای خرید بایننس کوین از درگاه کیف پول من می­توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز