احتمال رشد قیمت رمزارز مونرو

رمز ارز دیجیتالی-کاماپرس

صرافی بایننس در پست وبلاگ خود اعلام کرده که پس از 20 فوریه، جز رمزارز مونرو دیگر سکه‌های ایکس ام آر را معامله نخواهد کرد. با این اظهارات، تمام سفارش‌های معاملاتی خودکار مرتبط با سکه مذکور حذف خواهد شد. کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که احتمالا بر اثر این اتفاق میزان خرید مونرو بیشتر شود و شرایط بازاری آن اندکی تغییر کند.

به گزارش کاماپرس، پس از اعلام کاهش 17 درصدی قیمت ایکس آر ام، این رمزارز هم اکنون با نرخ 138 دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد پس از حذف این سکه رمزارزی به صورت قطعی، احتمالا نرخ مونرو رشد قابل توجهی داشته باشد و شرایط آن تا حد زیادی بهبود پیدا کند. همچنین احتمالا پس از این موضوع خرید مونرو و حجم معاملات آن نیز افزایش داشته باشد.

در این گزارش ویژگی­‌های رمزارز مونرو و چگونگی خرید آن شرح داده شده است.

آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد ارز دیجیتال مونرو

خرید مونرو نه تنها به دلیل رشد قیمتی آن در آینده نزدیک، بلکه به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد این رمزارز نیز قابل توجه است. شبکه مونرو به کاربران اجازه می‌دهد که بدون افشای هویت، تاریخچه تراکنش یا مبالغ دقیق تراکنش‌ها را بررسی کنند. شبکه و رمزارز بومی ایکس آر ام پناهگاهی امن برای افرادی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند. برخلاف ارزهای دیجیتال مشهور مانند بیت کوین و اتریوم، مونرو از فناوری‌های پیشرفته به منظور حفاظت از حریم خصوصی کاربران استفاده کرده و محرمانه و غیرقابل ردیابی بودن تراکنش‌ها را تضمین می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد مونرو را به تنها ارز دیجیتال اصلی مبدل می‌کند که در آن هر کاربر از ناشناس بودن خودکار و پیش فرض لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که تمامی تراکنش‌های مونرو محرمانه و غیرقابل ردیابی است. این ناشناس بودن تراکنش‌ها از طریق سه فناوری کلیدی آدرس‌های مخفی، امضاهای حلقه و رینگ سی تی به دست می‌آید. برخی فعالان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که قیمت مونرو حداکثر طی سال 2024 تا مرز 237.58 دلاری بالا برود. طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، نرخ این رمزارز تا پایان سال 2025 به محدوده 261.34 دلاری خواهد رسید. احتمالا مونرو در سال 2026 تا مرز قیمتی 287.47 دلاری پیشروی داشته باشد. البته موارد ذکر شده پیش بینی است و امکان کم بودن دقت آن زیاد است.

ارز دیجیتال مونرو-کاماپرس

گمنام بودن گروه توسعه دهندگان ارز دیجیتال مونرو

کسی از گروه توسعه دهنده مونرو خبر ندارد. در واقع گروه توسعه دهنده این رمزارز بسیار به ساتوشی ناکاموتو شباهت دارند و دارای نام مستعار هستند. نکته جالب توجه درباره گروه توسعه دهنده مونرو این است که گروه مذکور بعد از معرفی ایکس ام آر مالکیت خود را برای خودشان حفظ نکرده و در عوض بر مشارکت و پشتیبانی جامعه برای توسعه مداوم آن پافشاری کردند.

افرادی که علاقه‌­مند به خرید مونرو هستند می‌توانند سکه ایکس ام آر را در تعدادی از صرافی‌های پیشرو از جمله اُ کا ایکس، کراکن و بایننس خریداری کنند. البته ایرانیان امکان خرید مونرو را از درگاه امن کیف پول من دارند. همچنین برای نگهداری از این ارز دیجیتال می‌توانند از همین کیف پول بهره ببرند.

چگونگی خرید مونرو

افرادی که قصد خرید این رمزارز از درگاه مذکور دارند کافی است به وبسایت «کیف پول من» مراجعه کرده و روی گزینه مونرو کلیک کنند. با کلیک روی گزینه مونرو قیمت این ارز دیجیتال به تومان نمایش داده می‌شود. افراد با وارد کردن مقدار رمزارز مورد نظر خود و مشاهده قیمت نهایی، به راحتی امکان خرید هر میزان مونرو با توجه به بودجه‌شان را دارند. به منظور افزایش موجودی تومانی نیز افراد می‌توانند به راحتی با کلیک روی گزینه افزایش موجودی، اعتبار خود را بالا برده و ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کنند.

کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، فراهم کرده است. این مجموعه با دریافت کمترین کارمزد روی خدمات خود توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

علاقه­‌مندان برای استفاده از خدمات این درگاه می‌­توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز