آشنایی با رمزارز شیبا اینو و تحلیل بازار آن

شیبا اینو یکی از ارزهای جوان و پیشرو در بازار رمزارزها است که به خاطر ویژگی‌ها و کاربردهایش مورد توجه قرار دارد. برخی فعالان و معامله گران پیش بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال وضعیت­های مختلفی را در سال 2024 تجربه کند. قیمت توکن شیبا اینو دائما در نوسان بوده و فعالیت نهنگ‌های آن در حال افزایش است و همین شرایط سبب شده که معامله گران تمایل بیشتری به خرید شیبا داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی ویژگی شیبا اینو، بازار این رمز ارز در سال 2024 را تحلیل کرده است.

خوش­بینی معامله­‌گران نسبت به آینده شیبا اینو

وضعیت شیبا اینو بیانگر آن است که فعالان بزرگ این رمزارز فعالیت زیادی در بازار دارند و چه بسا شیبا را به مرز مقاومتی 0.000012 دلاری برسانند. میزان سوزاندن توکن‌های شیبا اینو در سال جاری نیز در حال افزایش است. سوزاندن توکن به منظور کاهش عرضه رمزارز و در نهایت رشد قیمت و افزایش ارزش معاملات آن انجام می­شود؛ به طوری که هر چه نرخ سوخت شیبا بیشتر شود، به نوعی اعتماد سرمایه گذاران نسبت به این ارز دیجیتال افزایش پیدا می‌کند. با توجه به روند کنونی شیبا اینو و پیش بینی‌های انجام شده، احتمالا این رمزارز به نقطه عطف 0.000025 دلار برسد.

فعالان و معامله گران بر این باورند که روند فعالیت‌ها در مورد شیبا اینو همچنان مطلوب و استوار باقی می‌ماند و این روند تا پایان سال 2024 ادامه پیدا می‌کند. البته توجه سرمایه گذاران به شیبا اینو تنها به دوره حاضر معطوف نیست و از زمان پیدایش این ارز دیجیتال، سرمایه گذاران زیادی به آن توجه دارند. کاربردها و ویژگی‌هایی سبب شده که میزان توجه سرمایه گذاران به شیبا و در نتیجه خرید شیبا افزایش یابد.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های قابل توجه شیبا

با وجود اینکه قیمت شیبا در دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته، اما چندان قابل توجه نبوده و با چند صد دلار می‌توان میلیون‌ها واحد شیبا خرید و نگهداری کرد. دیگر موردی که باعث جلب توجه معامله گران به شیبا اینو شده، ان اف تی‌های مرتبط با آن است. ان اف تی نوعی توکن رمزنگاری شده برای صدور سند مالکیت اثری دیجیتال در فضای بلاکچین است. شیبا اینو یک مرکز هنری ان اف تی به نام مرکز رشد هنرمندان شیبا دارد که کلکسیون چند واحدی توکن غیرمثلی شیبا اینو و یک بازی ان اف تی محور به نام شیبوشی گیم است.

ویژگی دیگر قابل توجه شیبا اینو، استفاده از قراردادهای هوشمند است. این رمزارز چون بر پایه شبکه اتریوم است، احتمالا شکل جدید و قابل قبولی از قراردادهای هوشمند را به جامعه ارائه می­دهد. این نوع قراردادها در واقع یک کد برنامه نویسی است که یکسری دستورهای پیاده سازی شده روی بلاکچین را شامل می‌شود.

چگونگی خرید شیبا اینو

افراد به منظور خرید شیبا باید به یک درگاه معتبر مراجعه کرده و پس از فرآیند ثبت نام و احراز هویت به معامله آن بپردازند. معمولا شیبا با رمزارزهای محبوبی مانند بیت کوین و اتریوم معامله می‌شود. مهم‌ترین نکته در فرآیند معامله شیبا، کیف پول مناسب آن است. انواع مختلفی از کیف پول‌های سرد و گرم برای نگهداری این رمزارز معرفی شده‌ است که بسیار معروف بوده و تمامی افراد امکان استفاده از آن‌ها را دارند، اما اهل فن همواره به معامله گران ایرانی رمزارزها توصیه می‌کنند به جای استفاده از انواع کیف پول‌های مناسب خارجی شیبا، بهترین نوع ایرانی آن را در اختیار بگیرند و استفاده کنند.

شیبااینو - کاماپرس

نگهداری شیبا با «کیف پول من»

بهترین کیف پول برای نگهداری شیبا، کیف پول من است. کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام در کشور محسوب می‌شود که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی افراد اعم از حقیقی و حقوقی آماده کرده است. کاربری کیف پول من راحت است و تمامی افراد امکان استفاده از آن را دارند. این کیف پول علاوه بر نگهداری شیبا و دیگر رمزارزها بستر مناسبی برای معاملات انواع ارزهای دیجیتال است. این کیف پول برای نگهداری شیبا به صورت رایگان و مادام العمر مناسب به نظر می‌رسد.

علاقه­‌مندان به منظور استفاده از کیف پول من برای نگهداری شیبا اینو کافی است به درگاه  https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز