نحوه خرید بیت کوین

خرید بیت کوین - کاماپرس

پیش از خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید ایده روشن از مکانیسم این دارایی داشت و بعد از آن با کسب آگاهی از سیستم بیت کوین، امکان خرید و فروش بهتر این رمزارز فراهم خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش ضمن ارائه توضیحاتی درباره بیت کوین، نکاتی درباره خرید آن ارائه کرده است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نخستین ارز دیجیتال غیرمتمرکز و با ارزش تجاری جهان است. این دارایی توسط هیچ تیم خاص یا دولت یا نهادی پشتیبانی نمی‌شود و هیچ یک از مقامات مرکزی در اداره آن نقشی ندارند. در واقع این ارز دیجیتال به عنوان یک زنجیره بلوکی عمل می‌کند. زنجیره بلوکی یک ساختار داده‌ای است که در آن داده‌ها به صورت بلوک‌های متوالی ذخیره سازی شده و به وسیله توابع رمزنگاری و امضای دیجیتال به هم متصل می‌شوند. یک راه ساده برای درک بیت کوین، در نظر گرفتن مجموعه‌ای از کدها یا پروتکل‌های از پیش تعریف شده برای قدرت دادن به این رمزارز است. برخلاف ارزهای فیات (اسکناس) مانند دلار آمریکا یا روپیه هند که امکان چاپ آن به شکل دلخواه موجود است، بیت کوین عرضه ثابتی دارد. عرضه بیت کوین معادل 21 میلیون سکه اعلام شده است. این یک نگاه کلی به بیت کوین است؛ اما حال باید به دنبال بررسی عرضه و چگونگی کار این رمزارز بود که در ادامه توضیح داده شده است.

خرید بیت کوین- کاماپرس

عملکرد بیت کوین

بیت کوین یک ارز رمزنگاری استاندارد اثبات کار (پروتکل امنیتی در شبکه‌های اثبات کار) است. این رمزارز مبتنی بر بلاکچین بوده و بنابراین هر چیزی که در سراسر شبکه این رمزارز رخ دهد، به طور دائم در آنجا باقی خواهد ماند. شبکه بیت کوین کاملا غیرمتمرکز است و هیچ مرجع مرکزی ندارد. معامله گران بعد از خرید بیت کوین به راحتی و با چند کلیک این امکان را دارند که نوع تراکنش‌های رخ داده در اکوسیستم آن را مشاهده کنند.

راز آسمان پایتخت

نحوه خرید بیت کوین

حال که با بیت کوین و شبکه آن اندکی آشنایی پیدا کردید، امکان خرید آن را دارید. افراد به منظور خرید بیت کوین باید صرافی مطمئن و کیف پول دیجیتال مناسب آن را شناسایی کنند؛ سپس با اتصال کیف پول بیت کوین خود به هر صرافی یا سایت ارائه دهنده خدمات مربوط به معامله این رمزارز، می‌توانند آن را خرید و فروش کنند. بهترین کیف پول نرم افزاری برای خرید بیت کوین شامل مای سلیوم یا اکسوداس یا کیف پول صرافی خاص مانند کوین بیس یا بایننس یا یک کیف پول سخت افزاری یا سرد مانند ترزور است. اکثر کیف پول‌های دیجیتال از بیت کوین حمایت کرده و گزینه‌های خرید مستقیم این رمزارز را دارند.

تازه کارها چگونه بیت کوین معامله کنند؟

افرادی که به تازگی وارد بازار رمزارزها شده‌اند، به منظور انجام معاملات مناسب، کافی است که به سادگی یک حساب صرافی رمزارزی ایجاد کنند و سپس بیت کوین را به عنوان رمزارز برای خرید انتخاب کرده و روش پرداخت دیجیتال مورد نظر را وارد کنند. در نهایت افراد باید کیف پول دیجیتال یا سخت افزاری مورد نظر خود را بخرند و ذخیره داشته باشند.  در اغلب موارد، خرید بیت کوین با استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی و صرافی‌ها هزینه و کارمزد شبکه دارد؛ با این حال، روش‌هایی برای خرید بیت کوین بدون کارمزد مانند تراکنش‌های همتا به همتا یا راه‌های خرید این رمزارز توسط صرافی‌های پیشرو یا امثال آن وجود دارد.

خرید بیت کوین- کاماپرس

بهترین وب سایت برای خرید بیت کوین در ایران

اگر ساکن ایران هستید و به دنبال درگاه معتبر برای خرید بیت کوین می‌گردید، «کیف پول من» زمینه خرید این رمزارز با قیمت لحظه‌ای بر پایه دلار و ریال فراهم کرده است. در حال حاضر معامله گران این امکان را دارند که خرید ارزان بیت کوین را از این صرافی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. افراد به منظور خرید بیت کوین از این درگاه باید در آن ثبت نام و ظرف 15 دقیقه احراز هویت کنند.

کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی فراهم کرده است. افراد با ثبت نام در کیف پول من امکان استفاده از خدمات و جوایز این مجموعه را دارند.

علاقه‌مندان به منظور آگاهی از خدمات این مجموعه می‌توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز