در جلسه مشاوره شغلی به دنبال چه باشیم؟

اشتغال و استخدام
ژیوار

تنوع شغل‌ها بسیار بیشتر از سالهای دور است. پدران ما این همه گزینه برای انتخاب شغل نداشتند، از بین این همه گزینه مختلف، کدامیک مناسب حال من است؟ کدام شغل می‌تواند رضایت شغلی را برای من به ارمغان آورد؟

به گزارش کاماپرس، از طرف دیگر توقع ما از شغل هم بسیار بیشتر از گذشته است. حالا ما انتظار داریم که شغل ما علاوه بر اینکه درآمد خوبی نصیبمان کند، در راستای علایق و استعدادهای ما هم باشد. حرف زدن از پدیده‌هایی مثل استعدادیابی و علاقه‌سنجی شاید ۲۰۰ سال پیش خنده‌دار به نظر میرسید، اما این روزها اوضاع خیلی فرق دارد. ممکن است شغلی داشته باشید، اما اصلا در آن احساس خشنودی و رضایت ندارید. ممکن است گیر افتاده باشید و یا منتظر هستید روز خوشی از راه برسد و معجزه ای رخ دهد. اما اگر به نقطه ای رسیدید که احساس می کنید شغل مناسبی ندارید، باید تغییر اساسی ایجاد کنید تا آینده خود را دگرگون نمایید. البته تغییر شغلی واقعا سخت و تصمیم دشواری می باشد. شاید افرادی بسیاری هر ساله این کار را انجام می دهند، اما اگر مطمئن نیستید که چه نوع شغلی می خواهید و چگونه شغل خود را تغییر دهید، می توانید از مشاوره شغلی افراد متخصصی کمک بگیرید،

چه زمانی باید از مشاوره شغلی استفاده کنید؟
اگر احساس کردید که در شغلی که در آن فعالیت می کنند، گیر کرده اید و یا اگر تا به حال با شکست های متعددی در شغل خود رو به رو شده اید و امیدتان را از دست داده اید، بهتر است وقت را تلف نکنید و با وارد شدن به وب سایت www.hamidrezabashiri.com دنیای شغلی خود را تغییر دهید. هم چنین اگر نمی دانید چرا از شغل خود راضی نیستند و همیشه خود را مقصر می دانید، یک مشاوره شغلی می تواند دید و ذهن تان را باز کند و برای شما مشخص نماید که چگونه می توانید سطح مهارت ها و ابتکار عمل خود را بهبود دهید. شما به این ترتیب دلایل نارضایتی شغلی خود را متوجه می شوید و به کمک این مشاوران درصدد برطرف کردن آن ها بر می آیید و یا اینکه به طور کلی به سراغ گزینه بهتری می روید که موجب احساس رضایت شغلی در شما شود.
ایسنا در خصوص دلیل دیگر نوشت: دلیل دیگری که باید از مشاوره کسب وکار متخصص و کارشناس حمیدرضا بشیری کمک بگیرید این است که مدت ها است به دنبال شغل مناسبی می گردید و هیچ شانسی نیاورده اید. شاید شما به سراغ شغل های اشتباهی می روید و یا روش اشتباهی در پیش گرفته اید. اما زمانی که به این نقطه می رسید، نباید امیدتان را از دست بدهید، بلکه کمک از یک مشاوره شغلی با تجربه می تواند همه چیز را برای شما به نتیجه مثبت ختم کند.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز