درباره ویزای استارتاپ کانادا چه می دانید؟

ویزای استارتاپ کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور کانادا برای کارآفرینان یا بیزینس‌من‌هایی که دوست دارند یک کسب و کار موفق را در مقیاس جهانی راه‌اندازی کنند، شرایط خوبی در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند پس از دریافت نامه حمایتی از سازمان‌های مجاز، به همراه اعضای خانواده به این کشور مهاجرت کنند. در حال حاضر، کانادا در کنار کشورهای برتر دنیا به لحاظ راه‌اندازی کسب و کار قرار داشته و توانسته رتبه ششم جهان را در این زمینه کسب کند.

به گزارش کاماپرس، کارآفرینان برای این منظور باید ویزای استارتاپ کانادا را اخذ نمایند. امکان اخذ شهروندی کانادا در صورت وجود شرایط لازم، امکان اخذ وام از دولت کانادا و امکان مهاجرت با اعضای تیم و خانواده از جمله مزایای ویزای استارتاپ کانادا محسوب می‌شود. اما شرایط اخذ این ویزا چیست و به چه مدارکی نیاز است؟

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا

اولین شرط لازم برای دریافت ویزای استارتاپ این است که کسب و کار شما باید با قوانین کانادا مطابقت داشته باشد. در مرحله بعدی، متقاضی باید از یک سرمایه‌گذار در کانادا نامه حمایتی دریافت کند. برای این منظور، او باید با تعدادی از سرمایه‌گذاران مذاکره کند تا در نهایت یکی از آنها راضی به این کار شود.

داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسوی از دیگر شرایط لازم برای اخذ این ویزا محسوب می‌شود. اگر این مدارک را ندارید می‌توانید برای زبان فرانسوی در آزمون‌های تف و برای زبان انگلیسی در آزمون سلیپ و آیلتس شرکت کنید. حداقل نمره قبولی در نظر گرفته شده برای این آزمون 5 است.

شخص متقاضی باید از تمکن مالی خوبی هم برخوردار باشد. او حداکثر می‌تواند برای 5 نفر از اعضای تیم خود درخواست مهاجرت بدهد. کشور کانادا برای اعطای این ویزا مدرک تحصیلی خاصی را در نظر نگرفته است؛ اما داشتن حداقل یک سال تحصیلات دانشگاه در رزومه می‌تواند یک مزیت محسوب شود.

راز آسمان پایتخت

ویزای استارتاپ کانادا-کاماپرس

مراحل و مدارک ویزای استارتاپ کانادا

پس از آن که متقاضی درخواست خود را برای مهاجرت ارائه کرد، اداره مهاجرت کانادا پرونده او را مورد بررسی قرار می‌دهد. در طول این زمان، کارآفرین می‌تواند ویزای ورک پرمیت کانادا را اخذ و فعالیت خود را این کشور آغاز کند. در نهایت، پس از تایید سرمایه‌گذار و اداره مهاجرت، مجوز اقامت متقاضی صادر می‌شود. تاییدیه پرداخت هزینه ویزا، گواهی عدم سوء پیشینه، پاسپورت، مدارک هویتی و عکس پرسنلی از جمله مدارک مهم برای اخذ این ویزا محسوب می‌شود.

هزینه صدور ویزا

هزینه نهایی این ویزا به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً گاهی نیاز است تا کارآفرین برای جذب سرمایه، دوره‌های آموزشی خاصی را سپری کنند. این دوره‌ها حدود 50 الی 100 هزار دلار برای متقاضی هزینه در بر خواهد داشت. همچنین، هزینه‌ای نیز برای بررسی پرونده از کارآفرین دریافت می‌شود که این هزینه نیز به برنامه استارتاپ او، تعداد اعضای خانواده و… بستگی دارد. در نهایت، متقاضی باید بتواند حداقل 50 درصد هزینه زندگی خود و همراهان را تامین کند تا زمانی که در کانادا به درآمد برسد.

کارشناسان خبره موسسه مهاجرتی قصران گروپ آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به علاقمندان و متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا هستند. این گروه، تمام منابع مورد نیاز را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا آنها بتوانند بدون صرف هزینه زیاد، بهترین تصمیمات را بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱-۲۲۱۱۸۰۸۵ تماس بگیرید و یا به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گروپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز