دانستنی های تور برزیل تابستان 1402

تور برزیل-کاماپرس
ژیوار

تور برزیل به معنی تجربه غذاهای منحصر به فرد، فرهنگ غنی، تماشای زیباترین سواحل جهان و آبشارهای نفس‌گیر است. ماجراجویی در برزیل تمامی ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که پیش از سفر، با این کشور آشنا شوید تا تجربه بی‌نظیری برای خود رقم بزنید.

کاماپرس در این گزارش به بیان چند نکته پیرامون سفر به این کشور زیبا ‌پرداخته است.

غذاها و نوشیدنی‌های محبوب برزیل

یکی از بهترین کارها در تور برزیل این است که غذاهای محلی را امتحان کنید. برزیلی‌ها گوشت کبابی را بسیار دوست دارند؛ به طوری که رستوران‌های زیادی را به طبخ انواع گوشت اختصاص می‌دهند. یکی از این غذاهای محبوب که با نام چوراسکو شناخته می‌شود، از جنوب برزیل نشات گرفته است. این غذا شامل انواع گوشت و سوسیس است که روی شعله باز پخته و در کنار میز سرو می‌شود تا گوشت به دلخواه شما برش داده شود. محبوب‌ترین برش گوشت، پیکانا نام دارد.

آکاراژه، نوعی توپک‌های سرخ‌شده پر کالری است که با نخود سیاه، روغن نخل و پیاز پوره شده پر می‌شود. یک میان وعده محبوب خیابانی که طرفداران خاص خود را دارد. فیجوادا، دیگر گزینه محبوب برزیل در نگاه بسیاری نمادین‌ترین غذای این کشور است. طبخ این غذا از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از آشپزی به آشپز دیگر متفاوت است، اما همه متفق‌القول هستند که فیجوادا یک غذای بسیار خوشمزه است. برش‌های مختلف گوشت برای ساعت‌ها با لوبیا سیاه و چند ماده دیگر می‌جوشد. برزیل تنها محدود به طبخ غذاهای لذیذ نمی‌شود. نوشیدنی‌های بومی نیز در این کشور جایگاه خاص خود را دارند. اگر در برزیل به کمی انرژی نیاز دارید، یک نوشابه گوارانا بنوشید. گوارانا بومی از نوعی توت درست می‌شود که ماده اصلی نوشیدنی گازدار مورد علاقه برزیلی‌ها است.

غذاهای برزیلی-کاماپرس

دریان سفر امید

بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در برزیل برای گردشگران

اکثر شهرهای بزرگ برزیل به شبکه‌های جاده‌ای گسترده مجهز هستند و اتوبوس‌ها، اصلی‌ترین و در دسترس‌ترین شکل حمل‌ و نقل عمومی برای برزیلی‌ها است. سه نوع مختلف از اتوبوس با قیمت‌های متفاوت وجود دارد. هزینه بلیط تکی متناسب با شهر و نوع اتوبوس متفاوت است. به عنوان مثال در شهر ایگوآسو، نرخ کرایه اتوبوس حدود پنج رئال است.سیستم‌های مترو را می‌توان در هشت شهر برزیل از جمله سائوپائولو، ریودوژانیرو و بلو هوریزونته یافت.

متروها تمیزتر از اتوبوس‌ها هستند و بهترین چیز در مورد آن‌ها این است که با استفاده از آن دیگر قربانی ترافیک سنگین نمی‌شوید. سیستم مترو در شهر ریو شامل سه خط نارنجی، سبز و زرد است. بهترین و پرترددترین خط برای گردشگران، خط نارنجی است؛ چرا که از اکثر نقاط گردشگری مهم عبور می‌کند. برای خرید بلیط تک سفره مترو باید 4.30 رئال هزینه کنید. البته رفت و آمد با تاکسی می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند؛ به‌ویژه اگر شب هنگام بیرون می‌روید،

استفاده از تاکسی بیش از سیستم حمل ‌و نقل عمومی توصیه می‌شود. بسته به شهری که در آن هستید، رنگ‌بندی تاکسی‌ها تغییر می‌کند. تاکسی‌ها در سائوپائولو سفیدرنگ، در ریو زردرنگ و در کوریتیبا نارنجی رنگ هستند. امن‌ترین راه برای گرفتن تاکسی این است که با یک شرکت مانند رادیوتاکسی یا کوپرتاکسی تماس بگیرید یا به نزدیکترین ایستگاه تاکسی پانتو بروید. اکثر تاکسی‌های پانتو یک شماره تلفن دارند که می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

تور برزیل-کاماپرس

بهترین پوشش هنگام سفر به برزیل

ممکن است از خود بپرسید که در طول اقامت خود در برزیل به چه لباسی نیاز دارید که در پاسخ باید گفت، مهم نیست به کدام شهر برزیل سفر می‌کنید؛ فقط به این نکته توجه داشته باشید که لباس‌های سبک وزن و لایه لایه بهترین انتخاب هستند، زیرا دما می‌تواند از روز تا شب بسیار متفاوت باشد. پارچه‌هایی را در نظر بگیرید که به سرعت خشک می‌شود؛ چرا که بارش باران در این کشور امری پیش‌بینی نشده است. داشتن کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی برای محافظت از خود در برابر آفتاب برزیل ضروری است. کلاه لبه‌پهن یا چتر ساحلی را نیز فراموش نکنید. بیشتر خیابان‌ها در برزیل سنگفرش شده‌اند؛ بنابراین کفش‌های کتانی یا صندل‌های محکم انتخاب خوبی برای کاوش در شهر است.

آب و هوا در برزیل

آب و هوای برزیل متناسب با جایی که هستید، به شدت متفاوت است. ریودوژانیرو دارای آب و هوای استوایی با تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های خنک است. در همین حال در ارتفاعات داخلی، جبهه‌های سرد در طول زمستان می‌تواند بارش برف و دمای زیر صفر را به همراه داشته باشد. دما هرچه که باشد، بارش باران همیشه یک اتفاق عادی در سراسر برزیل محسوب می‌شود؛ با این حال، بیشترین میزان بارندگی در منطقه سرسبز آمازون در شمال برزیل به دلیل آب و هوای موسمی آن مشاهده می‌شود.اگرچه اکثر مناطق برزیل در طول تابستان و به‌ویژه در جنوب، گرمای شدید را تجربه می‌کنند، اما برای مسافرانی که به دنبال استراحت در هوای گرم هستند، سفر بین ماه‌های ژوئن و آگوست می‌تواند استراحت دلپذیری را فراهم کند.

تور برزیل-کاماپرس

تور برزیل را همین امروز رزرو کنید

آژانس گردشگری “هرمس” به برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی به مقاصد گوناگون می‌پردازد. این شرکت با به‌کارگیری نیروهای متخصص در زمینه اجرای تور، سفری لذت‌بخش برای مسافران فراهم می‌کند. آژانس هرمس سه پکیج متفاوت از تور برزیل را برای گردشگران از مبدا تهران و مشهد در نظر گرفته که متناسب با پکیج و هتل انتخاب شده، هزینه تور متفاوت است. مدت اقامت در این تورها شامل 10 تا 13 شب می‎شود. هشت گشت شهری رایگان و پنج وعده نهار از جمله امکانات تور برزیل است.

کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات واتساپ، اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دانستنی های تور برزیل تابستان 1402

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    بسیار عالی واقعا کشور جذاب و رویایی هست با فرهنگ غنی خیلی دوس دارم به این کشور سفر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز