پژو پارس جدید XUP بهتر است یا سورن پلاس EF7؟ (ویدیو)

لست سکند

یکی از جدیدترین اعضا خانواده سمند، سورن پلاس است که به عنوان محصولی جدید به بازار عرضه شده است. این خودرو نسل جدیدی از سمند ایران خودرو است که در مقایسه با نسل های قبلی دستخوش تغییراتی گشته است. از طرفی، پژو پارس جدید XUP نیز توانسته است در بازار داخلی برای خودش هوادارانی دست و پا کند و علاقه مندان به سدان های جادار را به خودش جلب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو محصول داخلی می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سورن پلاس جدید می تواند از جهات مختلفی مانند مشخصات فنی، میزان آلایندگی، مشخصات ظاهری و مقدار مصرف سوخت در سیکل ترکیبی خریداران زیادی را به سوی خودش جلب کند. همچنین این سدان متوسط از یک صندوق عقب بزرگ با ظرفیت 5000 لیتر بهره می برد که بسیار جادار است و می تواند در هنگام مسافرت به خوبی جوابگوی نیاز خانواده ها باشد.

راز آسمان پایتخت

سورن پلاس نیز مانند هم خانواده های خودش به موتور آشنای EF7 مجهز شده است که 115 اسب بخار نیرو و 159 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور بنزینی از سیستم سوخت رسانی انژکتوری بهره می برد و آرایش سیلندرها به صورت خطی است. سورن پلاس با بهره مندی از این پیشرانه می تواند به حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و شتاب صفر تا صد آن نیز 12 ثانیه اعلام شده است. جعبه دنده سورن پلاس از نوع پنج سرعته دستی است و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو پارس جدید XUP بهتر است یا سورن پلاس EF7؟ (ویدیو)

  1. کریم گفته:

    عیب جمله بگفتی هنرش نیز بگو، این بنده خدا چیزی جز قیمت روغن ماشین بلد نبود، اگه با پارس قابل مقایسه بود سورن قیمت کارخونه اش 70 ملیون بیشتر از پارس نبود سورن پلاس دقیقا مثل ماشین کره ای هست من بیشتر ماشین هارو داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز