پرفروش ترین اتو بخار ایستاده در دیجی کالا + قیمت

قیمت اتوبخارهای ایستاده در بازار از حدود 1 میلیون و 500 هزارتومان شروع شده و تا 35 میلیون تومان ادامه دارد. بسیاری از صاحبان فروشگاه‌ها که سر و کار آنها با لباس و پارچه است از اتو بخار برای از بین بردن شکست و چروک اجناس خود استفاده می‌کنند. با استفاده از اتو بخار‌های ایستاده می‌توان انواع پارچه‌ها، لباس‌های مجلسی کار شده و پرده‌ها را به صورت عمودی و آویزان اتو کشید و چروک آنها را از بین برید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین اتو بخار ایستاده بازار را معرفی می‌کند.

1- اتو بخار ایستاده کد 001

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 300 هزار تومان است. جنس کفه این اتو بخار از پلاستیک است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضد رسوب آن اشاره کرد که رسوبات را از بین می‌برد و مانع از مسدود شدن منافذ بخار می‌شود. محدوده توان مصرفی این اتو بین هزار و 200 تا هزار و 600 وات است. کاربران می‌توانند لباس‌های خود را از میله کار شده بر روی محصول آویزان کنند و به بخاردهی آن بپردازند.

راز آسمان پایتخت

 

2- بخارگر جی پاس مدل GGS9695

قیمت این محصول 3 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول قابلیت بخاردهی عمومی دارد و همچنین مجهز به سیستم ایمنی قطع خودکار است. این اتو بخار قابلیت کنترل دمای بیش از حد را دارد و به‌طور مداوم به مدت 50 دقیقه بخار داغ تولید می‌کند. ظرفیت مخزن این محصول 2 لیتر است و در پشت دستگاه نصب شده است. موتور بخارگر این محصول با قدرت هزار و 800 وات کار می‌کند. با استفاده از ولوم چرخشی که روی این محصول تعبیه شده است می‌توانید میزان بخار آن را کم یا زیاد کنید.

بیشتر بخوانید:

3- بخارگر مودکس مدل GC4900

قیمت این اتو بخار 6 میلیون است. جنس کفه این محصول از سرامیک ساخته شده است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به تنظیم میزان بخاردهی اشاره کرد که می‌توانید آن را متناسب با جنس لباس تنظیم و کنترل کنید. حداکثر توان مصرفی این محصول معادل 2 هزار وات است. پیش گرمایش این دستگاه تنها 45 ثانیه طول می‌کشد که این مدت زمان کم، صرفه جویی در زمان را به‌دنبال خواهد داشت. چرخ‌هایی که در این اتو بخار به‌کار رفته است، جابه‌جایی آن را راحت‌تر می‌کند.

4- بخارگر بایترون مدل BGC-320 BL

قیمت این محصول 4 میلیون و 150 هزار تومان است. جنس کفه این محصول از سرامیک ساخته شده است. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم ضد رسوب آن اشاره کرد که مانع از بسته شدن منافذ بخار می‌شود. ظرفیت مخزن آب این اتو بخار هزار و 500 لیتر است. سری‌های تعبیه شده بر روی این محصول قابلیت‌های متفاوتی دارد. با استفاده از سری خط انداز آن می‌توانید بر روی لباس‌ها از جمله شلوار‌های پارچه‌ای خط اتو مشخص کنید. این محصول قابلیت پرزگیر پارچه و آویز لباس دارد که می‌توانید لباس‌های خود را با استفاده از آن به صورت عمودی اتو بکشید.

5- بخارگر کنوود مدل GSP65

قیمت این محصول 6 میلیون و 390 هزار تومان است. جنس کفه این محصول از استیم گلاید است. از جمله امکانات آن می‎‌توان به بخاردهی عمومی و وجود سیستم ضد رسوب اشاره کرد. پیش گرمایش این محصول حدود 45 ثانیه طول می‌کشد و می‌توان به مدت 50 دقیقه به‌طور مداوم از آن استفاده کرد. این اتو بخار عملکردی فوق‌العاده در از بین بردن انواع چروک را دارد. همچنین، می‌توانید میزان بخار دستگاه را مطابق جنس لباس و پارچه خود تنظیم کنید.

6- بخارگر بیترون مدل 405

قیمت این محصول 7 میلیون و 800 هزار تومان است. کفه این محصول از تفلون ساخته شده است. با استفاده از این اتو بخار می‌توانید لباس‌ها و پارچه‌های خود را به دو صورت عمودی و افقی اتو کنید. از جمله مزیت‌های این محصول می‌توان به گرم شدن سریع، خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده و سیستم ضد رسوب آن اشاره کرد. این محصول می‌تواند بوی سیگار یا هر‌گونه بوی دیگری را از روی لباس‌ها از بین ببرد و شکست‌های پارچه را ترمیم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بایتروندیجی کالاکنوود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین اتو بخار ایستاده در دیجی کالا + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز