گران ترین اتو بخار های پاناسونیک در بازار چه قیمتی دارند؟

لست سکند

اتوهایی که قابلیت تولید بخار دارند، می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون نیاز به فشار، به راحتی روی لباس سر بخورند و چروک‌ها را از بین ببرند. اتوهای گران‌تر قابلیت‌های بیشتری مانند کنترل و تنظیم و خاموشی خودکار دارند و کاربرد بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنوع برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار باعث شده که بسیاری از افراد در انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن بهترین مدل‌ها به افراد در انتخاب خود کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنچ مدل از گران‌ترین اتو بخارهای پاناسونیک موجود در بازار می‌پردازد:

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JU700C

این اتو بخار پاناسونیک دارای دو هزار و 400 وات توان است و طراحی ارگونومیکی این محصول کاربری آن را آسان کرده است. دسته این اتو طوری طراحی شده است که به راحتی در دست قرار بگیرد و کفه یو کل آن در قسمت جلویی به صورت تیز طراحی شده که راحت‌تر روی لباس حرکت کند و پارچه زیر آن جمع نشود. از مزیت‌های این مدل قابلیت تنظیم میزان بخاردهی و دما مورد استفاده اتو است. مخزن آب این دستگاه 300 میلی‌لیتر گنجایش دار. کف این اتو حدود 20 درصد از سایر اتوها بزرگ‌تر است و سوراخ‌های تعبیه‌شده در آن بخار را با فشار زیاد به پارچه منتقل می‌کند. این اتو به قیمت شش میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW950

این اتو بخار ساخت کشور ژاپن است و دو هزار و 400 وات توان دارد. مخزن این اتو 310 میلی‌لیتر ظرفیت دارد و می‌تواند 45 دقیقه به طور مداوم بخاردهی کند. سیستم ضد رسوب این اتو از فرسوده شدن آن در طی زمان جلوگیری می‌کند. کفه آلومایت این اتو بدون آسیب زدن و سوختن پارچه، به راحتی روی لباس سر می‌خورد و چین و چروک‎های لباس را از بین می‌برد. یکی از مزیت‌های این اتو قابلیت تنظیم میزان بخاردهی و دمای اتو است که باعث افزایش عمر لباس‌ها و پارچه‌ها می‌شود. این محصول در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود و به قیمت شش میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JWT960

این اتو دارای توان مصرفی دو هزار و 600 وات است و کفی آن از سرامیک پیشرفته است. این محصول قابلیت بخاردهی مداوم در طی 45 دقیقه و بخاردهی انبوه طی 195 دقیقه را دارد. از مزیت‌های این مدل قابلیت تنظیم دما و بخار با توجه به جنس و نوع لباس است. سیستم رسوب‌گیر اتومات برای این اتو طراحی شده است که از فرسودگی آن در طی زمان جلوگیری می‌کند. این اتو به یک دقیقه زمان برای داغ شدن نیاز دارد و به راحتی در مدت زمانی کوتاهی چین و چروک‌های لباس را از بین می‌برد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

این اتو بخار در ابعاد جمع و جور طراحی شده است و در قسمت پشتی دارای پایه‌هایی است که ایستایی مناسبی برای عمودی نگه داشتن اتو ایجاد می‌کنند. مخزن آب این محصول در قسمت جلویی آن واقع شده است و دارای 200 سی سی ظرفیت است. این اتو به دلیل داشتن سیستم رسوب‌زدا به راحتی قابل استفاده با آب شهری است. این محصول دارای توان دو هزار و 200 وات است و روکش سرامیکی آن باعث می‌شود که به راحتی به روی لباس‌ها سر بخورد. طراح منحصر به فرد این مصحول باعث اتوکشی راحت‌تر شده و امکان دسترسی به تمام نقاط را فراهم می‌کند. این اتو به قیمت پنج میلیون و 120 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660

این اتو بخار دارای طراحی ساده و کاربردی و در عین حال دارای قیمت اقتصادی است. کف این اتو بخار از تیتانیوم تولید شده و توان مصرفی آن هزار و 850 تا دو هزار و 200 وات است. این اتو دارای سیستم خود تمیز شوندگی است و قابلیت چرخش 360 درجه، امکان اتوکشی راحت لباس‌ها را فراهم می‌کند. سیستم ضد رسوب این محصول از فرسودگی آن در طی زمان جلوگیری می‌کند. این اتو به قیمت چهار میلیون و 260 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز