پنج اتوبخار پرفروش در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با مزیت‌هایی که خرید‌ اینترنتی ایجاد کرده است امکان مقایسه محصولات و قیمت وجود دارد. اتو بخار یکی از محصولات پرطرفدار است که افراد با توجه به نیازشان در سایت‌های اینترنتی به جست‌و‌جوی آن می‌پردازند. کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین اتو‌بخارهای بازار را با جست‌وجو در سایت‌های فروشگاهی معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

1- اتوبخار فوما مدل FU-1839

این اتو کف سرامیکی دارد که باعث می‌شود خطر چسبیدن آن به لباس‌ها کاهش پیدا کند. گنجایش مخزن آب آن 250 میلی‌لیتر و توان مصرفی آن 2200 وات است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم تمیز‌سازی خودکار برای زودن رسوبات آب از منافذ کفی اشاره کرد. قیمت این اتو حدودا 980 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- اتو بخار گوسونیک مدل  GSI-300

این اتو 1.360 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل باعث می‌شود هنگام استفاده   سنگین و خسته‌کننده نباشد. این مدل در رنگ‌های بنفش، بنفش‌روشن و مشکی موجود است. مخزن آب آن 450 میلی‌لیتر گنجایش دارد و جنس کفه آن سرامیکی است. قیمت این اتو حدودا یک میلیون و 99هزار تومان است.

3- اتو بخار فیلیپس مدل DST5040

جنس کفه این اتو سرامیکی بوده و رد برق روی لباس باقی نمی‌گذارد. این مدل با توان 2600 وات می‌تواند در لحظه 20 گرم بخار تولید کند و چین و چروک لباس‌ها را از بین ببرد. مخزن اتو با گنجایش 320 میلی‌لیتری در کمتر از 30 ثانیه می‌تواند بخار کند. قیمت این اتو حدودا 3 میلیون و 100 هزار تومان است.

4- اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

این اتو 2400 وات توان دارد و مخزن آب آن دارای 0.32 لیتر گنجایش است. آب درون آن به سبب گنجایشی که دارد طی چند ثانیه به جوش می‌آید. از ویژگی‌های این اتو سیستم عملکرد ضد‌رسوب آن است. قیمت این مدل حدودا 2 میلیون و 940 هزار تومان است.

  5-اتو بخار فیلیپس مدل 1703

جنس کف این مدل از سرامیک است. مخزن رسوب ندارد اما مجهز به سیستم ضد رسوب است. این اتو توان مصرفی 2200 وات دارد و در کشور سنگاپور تولید می‌شود. قیمت این مدل حدودا یک میلیون و 730 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : فومافیلیپسگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز