پرفروش ترین بخارشوی پارس خزر در بازار

لست سکند

شرکت پارس‌خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم برقی کوچک در ایران، محصولات مختلفی را برای کمک به نظافت و شستشوی منزل در بازار عرضه می‌کند. یکی از این محصولات بخارشوی پارس‌خزر است. بخارشوها می‌توانند باکتری‌ها و لکه‌ها را به‌راحتی از روی سطوح پاک کنند. به‌علاوه استفاده از بخارشو کار نظافت را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. بخارشوهای پارس‌خزر درزهای موجود بر روی سطوح را تمیز کرده و امکان نظافت مبلمان را نیز فراهم می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس بخارشوی محبوب تی‌رکس را با توجه به توضیحات سایت پارس خزر معرفی و بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بخارشوی پارس‌خزر مدل تی رکس

این بخارشو از یک موتور 800 واتی بهره میبرد. موتور قدرتمند جارو سبب شده تا کارایی آن بسیار بالا باشد و با مکش قدرتمند خود تمام آلودگی ها و لکه ها را از سطوح تمیز کند. با استفاده از سیم شش متری متصل به بخارشو که شعاع کار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهد، میتوان آن را راه اندازی کرد و سطوحی چون کاشی، سرامیک و کفپوش را تمیز کرد.

تمیزکاری با بخار آب 100 درجه

بخار آبی که تی رکس برای شستشوی سطوح آماده میکند دمای 100 درجه ای دارد. بخار آب 100 درجه سبب میشود تا بسیاری از باکتری‌ها، لکه ها و آلودگی ها از بین بروند. در واقع شکلی از ضد عفونی کردن سطوح فراهم شده است. از زمانی که بخارشو روشن میشود تا زمانی که بخار تولید کرده و آماده به کار شود تنها دو دقیقه زمان میبرد. پس از آن میتوان 20 دقیقه بخار آب 100 درجه را برای تمیزکاری استفاده کرد. مخزن آب بخارشو 3 لیتر گنجایش دارد.

سایر ویژگی های بخارشوی تی رکس

این دستگاه از قابلیت چرخش 90 درجه دسته بهره میبرد تا کار با آن آسانتر باشد. قابلیت ایستایی در حالت عمودی سبب شده تا دستگاه به راحتی گوشه اتاق یا کمد قرار گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال کند. سه عدد پد پارچه ای مخصوص همراه دستگاه وجود دارد که به سری بخارشو متصل میشود. به علاوه یک پیمانه مندرج برای اندازه گیری میزان آب، دیگر وسیله جانبی همراه دستگاه است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز