پارس خزر؛ 9 نکته کلیدی که بهتر است بدانید

پارس خزر-کاماپرس
لست سکند

پارس‌خزر، تولیدکننده لوازم‌خانگی، در سایت خود 39 محصول مختلف در هشت دسته‌بندي کلی شست‌وشو و نظافت، تهويه، سرمايشي و گرمايشي، پخت‌وپز، آماده‌ساز غذا، چرخ‌گوشت، نوشیدنی ساز، جاروبرقی و بخارشو و سلامتی و بهداشت را تولید و عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوی

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت پارس‌خزر و پیشینه این مجموعه پرداخته است؛

* محصولات پارس‌خزر دارای 10 سال پشتیبانی هستند. همچنین خدمات پس از فروش به مدت 25 ماه به خریداران ارائه می‌شود. خریداران به مدت 2 ماه نیز از خدمات تعویض محصول بهره‌مند می‌شوند.

* این شرکت در اقدامی دیگر و برای ارائه خدمات پشتیبانی بهتر، واحد صدای مشتری را راه‌اندازی کرده است. از این طریق مشتریان می‌توانند با برقراری تماس نظرات و پیشنهادهای خود را اعلام کرده و یا راهنمایی دریافت کنند. قسمتی در سایت نیز به حقوق مصرف‌کنندگان اختصاص یافته است. در این بخش حقوق مصرف‌کننده که از سوی سازمان ملل پیشنهاد شده، ذکر شده است.

راز آسمان پایتخت

* از افتخارات و جوایز شرکت پارس‌خزر می‌توان به کسب عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال 98 و اخذ تندیس طلایی و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های 93، 94، 95، 96 و 97 اشاره کرد. طبق اطلاعات سایت شرکت، پارس‌خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی کوچک در ایران است.

* پارس‌خزر به جز نمایندگی در استان‌های مختلف کشور، در برخی از کشورهای خارجی شامل آلمان، اوکراین، هلند، انگلستان، عراق و افغانستان نماینده فروش دارد. این شرکت پنج نماینده در شهرهای مختلف آلمان داشته و در بقیه کشورهای ذکر شده، یک نماینده فروش دارد.

* برخی ارزش‌های بنیادین پارس‌خزر که در سایت شرکت ذکر شده‌‎اند شامل مواردی چون رعايت قوانين، موازين اخلاقي و ارزش‌های حاكم بر جامعه و پايبندي به مسئولیت‌های اجتماعي و زیست‌محیطی، پيوند دائمي با مشتريان وفادار، اعتقاد به انگيزش، كار گروهي و مشارکت‌های مؤثر سازماني و … می‌شود.

* انجام فعالیت‌هایی چون حذف ترکیبات سیانوري در واحد آبکاري، تبدیل سیستم گرمایش کلیه کارگاه‌ها به حالت گازسوز، تبدیل سیستم سوخت مصرفی دیگ‌های بخار و کوره‌هاي هواي گرم از حالت مازوت سوز به حالت گازسوز و … باعث شده تا پارس خزر خود را به عنوان شرکتی متعهد به الزامات زیست محیطی معرفی کند.

* شرکت پارس خزر باشگاه مشتریان و نمایندگان خود را با هدف ارائه تسهیلات متنوع و جذاب راه اندازی کرده است. در باشگاه مشتریان نظرسنجی‌های دوره‌ای برای سنجش کیفیت محصولات و خدمات و ارتقا آنها برگزار می‌شود. همچنین اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند با فعالیت‌های مختلف امتیاز کسب کنند و در تالارهای گفتگو نیز شرکت کنند.

* برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت پارس‌خزر می‌توان به سایت این شرکت مراجعه کرد. همچنین صفحه این شرکت در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با بیش از 14 هزار دنبال‌کننده می‌تواند مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات باشد.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز