خندوانه با جناب خان دستپخت جدید رامبد جوان برای نوروز 1400

ژیوار

برنامه تلویزیونی خندوانه امشب بعد از دو سال به آنتن شبکه نسیم بر می‌گردد.

به گزارش کاماپرس، برنامه پرطرفدار خندوانه امشب در حالی از شبکه نسیم پخش می‌شود که آخرین قسمت آن حدود ۲۴ ماه پیش پخش شد. البته در دو سال گذشته چند بار تکرار این برنامه پخش شد، اما از امشب سری جدید خندوانه با حضور جناب خان دوباره پخش می‌شود. خندوانه راس ساعت ۱۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

جناب خان هم هست

گفته می شود جناب خان عروسک محبوب خندوانه از شب اول در این برنامه تلویزیونی حضور دارد تا دوباره با ترانه ها و خاطره های اغراق آمیزش حضور پررنگی در برنامه داشته باشد. اواسط سری سوم برنامه خندوانه صاحب امتیاز عروسک جناب‌خان نسبت به حضور آن در خندوانه شکایت کرد و اجازه نداد این عروسک در برنامه حضور داشته باشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دریان سفر امید

همین موضوع باعث شد در قسمت اول فصل چهارم خندوانه که  ۳۰ آذر ۹۵ پخش شد، جناب‌خان در آن حضور نداشته باشد. اما پس از مذاکره با مالک عروسک جناب خان سرانجام امتیاز این عروسک به سازمان صدا و سیما واگذار شد و روز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ جناب‌خان پس از حدود دو سال دوری به خندوانه بازگشت.

نیما شعبان‌نژاد دیگر بازیگر ثابت این مجموعه در سری جدید هم حضور دارد. مسابقه خنداننده شو هم در فصل جدید برگزار می شود. البته سری جدید مسابقه خندانده شود قرار است در روزهای اول نوروز پخش شود.

رعایت پروتکل های بهداشتی در خندوانه

برنامه خندوانه تماشاگر محور است و تماشاگر همیشه به عنوان یکی از اعضای اصلی این برنامه شناخته می شود. اما با شیوع ویروس کرونا رامبد جوان و گروه برنامه‌ساز خندوانه از تعداد بسیار کمی تماشاچی در این برنامه میزبانی می‌کنند که گفته می شود حدود 30 نفر بیشتر نیستند. همین افراد هم همگی ماسک زده و با رعایت فاصله‌گذاری نشسته‌اند تا ضرورت‌های دوران کرونا حفظ شود.

دکور برنامه هم مناسب شرایط جدید طراحی شده است و تفاوت قابل توجهی با فصل ششم دارد. با توجه به فاصله زیادی که بین سری جدید با سری قبلی این برنامه افتاده است،در قسمت ‌های اول فصل جدید، آیتم‌هایی چند دقیقه‌ای از قسمتهای گذشته برای مرور و یادآوری خاطرات فصل‌های قبل پخش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز