پایتخت ۶ بدون بهبود و سارا و نیکا جذابیت دارد؟

اولین تصویر از قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ در حالی منتشر شده که جای سارا و نیکا و بهبود در آن خالی است.

به گزارش کاماپرس، تاکنون ۸۰ درصد از تصویربرداری پایتخت به پایان رسیده تا دو قسمت پایانی این سریال محبوب در شب عید از شبکه اول سیما پخش شود. اما این دو قسمت پایانی با قسمتهایی که نوروز ۹۹ پخش شد، تفاوت زیادی دارد.

سریال پایتخت در چند ماه گذشته حواشی زیادی به همراه داشته است. خبر حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از سریال به دلیل انتشار عکسهای این دو بازیگر در یک مهمانی سر و صدای زیادی به راه انداخت.

حتی خیلی از بازیگران سریال اعلام کردند بدون آنها این سریال ساخته نمی‌شود. البته خبر حذف این دو بازیگر نوجوان هیچ وقت از طرف تهیه کننده یا روابط عمومی این سریال تایید نشد ، اما این دو خواهر دو قلو در ارتباط لایو اینستاگرامی اعلام کردند که از شنیدن این خبر شوکه هستند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

با این اوصاف ادامه سریال بدون این دو بازیگر در حال ساخت است و حتی گفته می شود مهران احمدی غایب دیگر پایتخت است. احمدی با کاراکتر بهبود و سندرم دست بی قرارطرفداران زیادی پیدا کرد. البته مهران احمدی در فصل ۵ این سریال هم غیبت داشت. در آن زمان دلیل غیبت این بازیگر ، داشتن اختلاف نظر با محسن تنابنده نویسنده و بازیگردان این سریال عنوان شد.

با تمام حواشی که این سریال دارد، طبق اعلام روابط عمومی سریال پایتخت، دو قسمت پایانی فصل ششم این سریال این روزها در حال فیلمبرداری است و عوامل این سریال همچنان مشغول کار هستند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خلاصه قسمت‌های پخش شده سریال پایتخت ۶ هفته آخر اسفند از شبکه یک سیما پخش می‌شود و در ادامه آن، شب عید نوروز و در شب سال تحویل ۱۴۰۰، دو قسمت پایانی این سریال پخش می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “پایتخت ۶ بدون بهبود و سارا و نیکا جذابیت دارد؟

  1. سسس گفته:

    مگه نقش اول فیلم کنار رفته انقدر شلوغش می کنین؟ چه خبره؟ نکنه چشمت گرفته؟ خوب برو سوئد ببینشون

  2. F.angel گفته:

    تلویزیون مسخره ایران چیه که بخواد به چیزایی که ازش پخش میشه اهمیت داد، در ضمن سارا و نیکا نمونه هایی از هزاران قربانی هستند که ملت بی فرهنگ و احمق و حکومت فاسد بهشون آسیب زدن

  3. یکتا گفته:

    نمیشه‌ قضاوت کرد ولی خب اگه بودن شاید بهتر میشد البته گفتم که نمیشه قضاوت کرد شاید هم الان خوب شده که نیستن باید سریال رو ببینیم بعد بگیم👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💪🏻💪🏻💪🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز