خشکشویی کت و شلوار را به تکواش بسپاریم یا دیجی واش؟

خشکشویی کت و شلوار را به تکواش بسپاریم یا دیجی واش؟ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خشکشویی درست و اصولی کت وشلوار، اصلی‌ترین قدم برای حفظ ظاهر و دوام الیاف آن در طولانی‌مدت است. اگر می‌خواهید کت و شلوار محبوب و البته گران‌تان را برای یک لکه ساده غذا یا در اثر شست‌وشوی غلط و نامناسب از دست ندهید، بهتر است قبل از هرچیز، نکات مرتبط با خشکشویی صحیح آن‌ها را مرور کنید. اگر هم فرصت کافی برای این‌کار ندارید، می‌توانید ست کت و شلوار خود را به یک خشکشویی معتبر و باسابقه بسپارید.

کاماپرس در این گزارش، درکنار بررسی چند نکته درباره خشکشویی اصولی کت و شلوار، خدمات خشکشویی در دو مرکز تکواش و دیجی واش را، همراه با هزینه شرح می‌دهد.

در خشکشویی کت و شلوار از مواد شوینده مناسب و مرغوب استفاده کنید

در طراحی و تولید کت و شلوارها، از انواع پارچه‌های ابریشم، لنین، کتان، پشمی، مخمل و… استفاده می‌شود که هرکدام، جدا از نوع شستن متفاوت و منحصربه‌فرد، ماده شوینده مخصوص به خود را نیاز دارند. بدیهی است که اگر از شوینده‌های باکیفیت و هماهنگ با جنس پارچه کت و شلوار استفاده نکنید، پارچه به‌آسانی وارفته یا در کمترین حالت آسیب‌دیدگی، فرم و رنگ قبلی خود را از دست می‌دهد.

بهتر است برای اطمینان از انتخاب شوینده مناسب، قبل از استفاده روی تمام کت و شلوار، کمی از آن را روی بخش کوچکی از لباس تست کنید و درصورت مشاهده هرگونه تغییر رنگ یا دفرمه شدن، آن را با ماده پاک‌کننده دیگری تعویض کنید.

خشکشویی کت و شلوار را به تکواش بسپاریم یا دیجی واش؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مطمئن شوید که کت و شلوار شما می‌تواند در خشکشویی قرار بگیرد

قبل از سپردن کت و شلوار به خشکشویی و یا انجام این کار در منزل، با دقت برچسب‌های آن را بررسی کنید. درواقع همه انواع کت و شلوار برای خشکشویی مناسب نیستند و این‌کار می‌تواند آسیب جدی به آن‌ها وارد کند.

در خشکشویی کت و شلوارهایی با الیاف پلی استر می‌توانید از ماشین لباس‌شویی با آب سرد و خشک‌کن با درجه حرارت پایین استفاده کنید، دقت کنید که بهتر است در شست‌وشوی این پارچه‌ها از نرم‌کننده استفاده نکنید.

خشکشویی کت و شلوارهای پشمی و نخی نیز باید با مایع شوینده ملایم و مخصوص و همراه با آب سرد انجام شود، برای شستن کت و شلوارهایی از جنس ترمه می‌توانید از ترکیب آب ولرم همراه با کمی شامپو ملایم یا صابون مخصوص بچه استفاده کنید تا الیاف حساس آن اسیب کمتری ببینند.

برای کت و شلورهایی از جنس ابریشم یا کتان، از آن‌جایی که جنس الیاف آن‌ها از حد طبیعی ظریف‌تر است، توصیه می‌شود فقط از مراکز حرفه‌ای و متخصص خشکشویی کمک بگیرید، و هم‌چنین از شست‌وشو و خشکشویی مکرر آن خودداری کنید.

خشکشویی کت و شلوار را به تکواش بسپاریم یا دیجی واش؟ کاماپرس

برای انتخاب خشکشویی ایده‌آل خود، گزینه‌های موجود را بررسی کنید

اگر هنگام انتخاب خشکشویی معتبر و حرفه‌ای، بین چند گزینه مردد هستید، بهتر است هرکدام از آن‌ها را، از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهید. طبیعی است اولین چیزی که اکثرا در وهله اول آن را بررسی می‌کنند، قیمت خدمات مختلف خشکشویی است. به‌خصوص اگر در هفته چندبار از کت و شلوار خود استفاده می‌کنید و نیاز به مراجعه چندباره به خشکشویی در یک ماه دارید، مراکزی که قیمت‌های اقتصادی‌تری دارند، گزینه بهتری به‌حساب می‌آیند.

هم‌چنین سابقه خشکشویی، نظرات کاربران درباره خدمات و امکانات آن‌ها و ویژگی‌ها و فناوری‌های سازگار با محیط زیست آن‌ها از دیگر نکاتی است که می‌تواند یک مرکز را نسبت به دیگر مراکز، متمایز کند.

تکواش و دیجی واش به‌عنوان دو مرکز باسابقه خشکشویی در تهران، طیف گسترده‌ای از خدمات موجود در این حوزه، از خشکشویی لباس، پرده، پتو، لکه‌بری، تاکردن و بسته‌بندی لباس را انجام می‌دهند. قیمت خشکشویی کت و شلوار در تکواش همراه با اتو، در زمستان 1402 حدود 140 هزار تومان و در دیجی واش حدود 154 هزار و 800 تومان است.

خشکشویی کت و شلوار را به تکواش بسپاریم یا دیجی واش؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تک واشدیجی واش
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز