خبری مهم برای سرمایه گذاران بیت کوین

ژیوار

قیمت بیت کوین طی روز جاری نسبت به روز قبل 850 دلار دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 43 هزار و 839 دلاری رسید. این رمزارز معروف طی یک هفته اخیر نتوانست از محدوده 43 هزار دلاری فراتر رود. برخی از کارشناسان معقتدند که شاید این جهش قیمتی بیت کوین موقت باشد و باز هم کاهش قیمتی برای این رمزارز اتفاق بیفتد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، طی 24 ساعت اخیر وضعیت بازار تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال نزولی بوده است. همین عامل می‌تواند بیانگر این باشد که شاهد نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها موقتا بالا رفته و بار دیگر اصلاح قیمتی برای آن‌ها رخ خواهد داد. با وجود بهبود احساسات معامله گران در روزهای گذشته، هنوز هم نوسانات کوتاه مدت در بازار ادامه دارد. با این حال شاخص ترس و طمع بیت کوین از چند روز اخیر بهبود پیدا کرده و احساسات معامله گران هم نسبت به بازار بهتر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

آیا مجددا امکان کاهش قیمتی بیت کوین وجود دارد؟

هم اکنون جهش قیمتی بیت کوین با حجم معاملات کمتر از حد انتظار اتفاق افتاده و این عامل می‌تواند در کوتاه مدت زمینه را برای ریزش قیمتی مجدد این ارز دیجیتال فراهم کند. ضمن اینکه شرایط اقتصادی جهان و قانون گذاری‌های مختلف در زمینه ارزهای دیجیتال هم می‌تواند بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها را تحت الشعاع قرار دهد و اوضاع را کمی نابسامان کند.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین بار دیگر توانسته بهبود پیدا کند، اما آمارهای اخیر نشان می‌دهد که میزان فروش این رمزارز توسط ماینرها افزایش پیدا کرده است. طبق داده‌های سایت تحلیلی گلسنود، این شرایط اولین باری است که در سال 2022 اتفاق می‌افتد و ماینرها اقدام به فروش بیت کوین‌های انباشته شده خود کرده‌اند. فروش قبلی ماینرها به آبان ماه امسال برمی‌گردد.

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز