رشد حیرت آور قیمت بیت کوین و اتریوم در نیمه دوم 2022!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حالی که بیت کوین هنوز نتوانسته خود را به کانال 45 هزار دلاری برساند، عده‌ای وعده 200 هزار دلاری شدن آن را در سال 2022 داده‌اند. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته 408 دلار کم شده و به مرز 43 هزار و 581 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از یک ماه گذشته روند نزولی بیت کوین آغاز شد و این رمزارز معروف یکباره از قله قیمتی خود فاصله گرفت. با این حال هنوز برخی فعالان بازار نسبت به رشد مجدد قیمتی بیت کوین امیدوار هستند. اما در این میان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فانداستارت خبر از 200 هزار دلاری شدن بیت کوین در سال 2022 داده است. به گزارش ارز دیجیتال، موسسه تحلیلی اف اس اینسایت مدعی است با وجود اینکه نرخ بیت کوین در آغاز سال میلادی جدید نوسانات زیادی داشت اما در شش ماهه دوم سال می‌تواند به کانال 200 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق گزارش این موسسه تحلیلی، ارزش شبکه اتریوم نسبت به سایر پلتفرم‌های ابری کمتر از مقدار واقعی آن بوده و امسال امکان 12 هزار دلاری شدن این رمزارز هم وجود دارد.

احساسات مثبت درباره انواع ارزهای دیجیتال

طی چند روز اخیر که نرخ بیت کوین بهبود پیدا کرده، ورود سرمایه به صندوق‌های دیجیتال هم بیشتر شده است. طبق اطلاعات موجود، در هفته گذشته حدود 71 میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ویژه بیت کوین وارد شد. همین مسئله باعث شده تا قیمت بیت کوین بهبود پیدا کند.

کوین دسک گزارش داده که جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ارز دیجیتال طی هفته گذشته چهار برابر افزایش پیدا کرده است. این میزان افزایش سرمایه در صندوق‌های رمزارزها از مثبت شدن دوباره احساسات سرمایه گذاران درباره انواع ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین حکایت می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز