امکان افزایش 40 درصدی قیمت بیت کوین قوت گرفت

رونق دوباره به بازار بیت کوین برگشته و هم اکنون شرایط خوبی را سپری می‌کند. این ارز دیجیتال با رشد 976 دلاری نسبت به روز گذشته، در مرز 42 هزار و 677 دلار قرار گرفت. در حال حاضر این رمزارز توانسته مرز مهمی مقاومتی 42 هزار دلاری را پشت سر بگذارد. برخی کارشناسان معتقدند که بیت کوین به زودی رشد قیمتی خوبی پیدا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی 24 ساعت اخیر سرمایه گذاران توانستند که بار دیگر با حمایت‌های خود قیمت بیت کوین را به سمت کانال 42 هزار دلاری سوق دهند. حال مقاومت اصلی پیش روی این رمزارز، مرز 43 هزار دلاری است. با عبور بیت کوین از این مرز، قیمت این ارز دیجیتال تا محدوده 44 هزار و 500 دلاری پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گزارش ارز دیجیتال، جاستین بنت، از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی پیش بینی کرده در صورتی که نرخ دلار از مقاومت 42 هزار دلاری عبور کند قیمت آن تا 40 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین بنت بیان کرده که این رمزارز معروف در ادامه با یک اصلاح صعودی قوی مواجه خواهد شد.

این تحلیلگر معروف معتقد است که بیت کوین باید چندی پیش حرکت صعودی خود را آغاز می‌کرد و روند رشد آن اندکی به تعویق افتاده است. با این حال گاهی اوقات شرایط برخلاف پیش بینی‌ها جلو می‌رود و باید برای اتفاق اصلی منتظر ماند.

وضعیت امروز بازار رمزارزها

ایرنا طی گزارشی اعلام کرده که امروز تمام 10 رمزارز برتر بازار افزایش قیمت داشتند. بیشترین افزایش قیمت روز جاری هم مربوط به ارز دیجیتال ریپل است که در مقایسه با روز قبل 14 درصد افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر سهم دامیننس بیت کوین به 41.3 درصد رسیده و این سهم برای اتریوم هم 18.8 درصد است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز