اصلاح طولانی مدت نرخ بیت کوین به پایان رسید

بیت کوین این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد. این رمزارز معروف نسبت به دیروز 6 دلار رشد قیمت داشت و به مرز 41 هزار و 550 دلاری رسید. طبق گزارش ارز دیجیتال، بیت کوین به تازگی بعد از برخورد با یک خط روند صعودی هفت ساله به سمت بالا بازگشته و قیمت آن بهبود پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون نرخ بیت کوین بالای سطح 40 هزار دلاری قرار گرفته و قیمت آن با کف ثبت شده در اواخر ژانویه 20 درصد فاصله دارد. با جهش و عبور قیمت بیت کوین از محدوده 40 هزار دلاری، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم رشد 170 میلیارد دلاری پیدا کرد و در مجموع به 1.9 تریلیون دلار رسید. حتی برخی آلت کوین‌های بازار جهش‌های قیمتی اساسی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق داده‌های بازار قیمت اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، سولانا، پولکادات و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته رشد چشمگیری پیدا کرده است. طبق اطلاعات موجود، زمانی که نرخ بیت کوین دچار نوسان می‌شود، قیمت آلت کوین‌ها هم از آن پیروی می‌کند. معمولا این جریان نوسانات در آلت کوین‌های با ارزش کم و متوسط بیشتر می‌شود.

علت اصلی رشد نرخ بیت کوین چیست؟

به اعتقاد برخی کارشناسان، بیت کوین با تقلید از رشد سهام به بالاترین حد دو هفته گذشته دست پیدا کرده و با افزایش شدت ریسک پذیری ارزهای دیجیتال و افزایش در بازارهای سهام، سودهای قوی گذشته را بالا برد. برخی دیگر هم معتقدند که فعالیت نهنگ‌های بیت کوین و خرید آن‌ها بار دیگر از بازار این رمزارز حمایت کرد و باعث رشد سریع قیمت‌ها آن شد. به هر حال اکنون بیت کوین شرایط بهترین را نسبت به چند روز اخیر سپری می‌کند و اندکی شرایط بازار آن بهبود پیدا کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز