بیت کوین تا چند سال آینده بی رقیب می شود!

بیت کوین باز هم طی 24 ساعت اخیر افت سنگینی قیمتی پیدا کرد و با کاهش هزار و 102 دلاری به مرز 36 هزار و 381 دلاری رسید. با این حال برخی کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که با بالا رفتن ارزش بازاری این رمزارز، قیمت آن چند برابر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت طلا، رابرت بریدلاو، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پارالاکس دیجیتال، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که نرخ بیت کوین در چند سال آینده رشد زیادی خواهد داشت. بریدلاو به ارزش بازاری کنونی بیت کوین اشاره کرده و می‌گوید در حال حاضر ارزش بازاری این ارز دیجیتال نزدیک یک تریلیون دلار است. مدیرعامل شرکت پارالاکس معتقد است که اگر ارزش بازاری بیت کوین به 5 تریلیون دلار برسد، این رمزارز قیمت بسیار بالایی پیدا می‌کند و در واقع می‌تواند معاملات بازارهای جهانی را هم به خواست خود تغییر دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در صورتی که ارزش بازاری بیت کوین به 5 تریلیون دلار برسد، بانک‌های مرکزی همه کشورهای جهان هم به خرید این ارز دیجیتال می‌پردازند. این عامل باعث می‌شود تا قیمت بیت کوین بیش از پیش بالا برود، زیرا فشار خرید زیادی در بازار این رمزارز ایجاد می‌شود.

تورم عامل اصلی رشد ارزش بیت کوین

همچنین بریدلاو معتقد است که افزایش بیش از حد تورم و چاپ بی‌رویه دلار در سال‌های آینده رخ خواهد داد و باعث کاهش هر چه بیشتر ارزش پول آمریکا خواهد شد. در چنین شرایطی افرادی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند شرایط خوبی خواهند داشت و در وضعیت تورمی ضرر نخواهند کرد. در واقع وی معتقد است که بیت کوین یک سرمایه گذاری امن بوده و برای آینده کاربرد زیادی دارد.

فعلا شرایط بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین چندان تعریفی ندارد و ترس در این بخش موج می‌زند.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز