بیت کوین دوباره به کانال 40 هزار دلاری می رسد؟

لست سکند

بیت کوین گام به گام خود را به مرز 40 هزار دلاری نزدیک می‌کند. امروز نرخ این رمزارز معروف در مرز 38 هزار و 170 دلاری قرار گرفت. در حال حاضر خریداران بیت کوین در تلاش هستند تا مرز 38 هزار دلاری را حفظ کنند و نرخ این رمزارز را بالا ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای محدوده 37 هزار و 400 دلاری قرار دارد می‌توان نسبت به رشد نرخ این رمزارز همچنان امیدوار بود. هم اکنون اولین مقاومت کلیدی برای بیت کوین در محدوده 38 هزار و 800 دلاری قرار دارد. اگر بیت کوین بتواند این نرخ را پشت سر بگذارد، مسیر رشد ان هموار خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع اگر بیت کوین از مرز 38 هزار و 800 دلاری عبور کند، احتمالا به سرعت به محدوده قیمتی 40 هزار دلاری برسد. البته برخی از تحلیلگران هم معتقدند که بیت کوین در سطح مقاومتی 38 هزار و 800 دلاری یک اصلاح قیمتی خواهد داشت و مجددا نزولی می‌شود.

برخی هم به عملکرد تاریخی بیت کوین توجه دارند و بیان می‌‌کنند که بیت کوین عمدتا در فوریه، بهمن ماه، صعودی است و قیمت آن همواره بالا می‌رود.

بهبود وضعیت بازار بیت کوین

طبق آخرین اطلاعات موجود از بازار بیت کوین، فشار فروش در این بخش کاهش پیدا کرده است. هفته‌های اخیر با کاهش مداوم قیمت بیت کوین، فشار فروش این رمزارز به شدت افزایش پیدا کرد و جو بازار آن کاملا نزولی و بهم ریخته بود.

اکنون که اوضاع قیمتی بیت کوین اندکی بهبود پیدا کرده، بار دیگر بازار این رمزارز آرام‌تر و امیدواری‌ها نسبت به آن زیاد شده است. حال باید دید بیت کوین به نرخ حساس 38 هزار و 800 دلار طی روز جاری خواهد رسید؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز