بیت کوین در کانال 38 هزار دلاری قرار گرفت

بیت کوین در ساعات پایانی روز گذشته توانست به مرز 38 هزار دلاری برسد. با این حال این رمزارز نسبت به روز قبل 350 دلار کاهش قیمت داشت و 38 هزار و 168 دلار شد. طی چند روز اخیر بار دیگر برخی از موسسات و اشخاص معروف هم به سیستم ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند و از این بخش، به خصوص بیت کوین، حمایت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین همچنان در کانال 38 هزار دلاری است و هنوز نتوانسته از مرز 39 هزار دلاری عبور کند. ارزش کل بازاری بیت کوین از 720 میلیارد دلار گذشته و طی 24 ساعت اخیر حجم معاملات این بخش به 13 میلیون دلار رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق خبرهای منتشر شده، فلاشینگ بنک، یکی از بانک‌های قدیمی آمریکا، به مشتریان خود خدمات مربوط به بیت کوین را ارائه می‌دهد. خدمات بیت کوینی این مجموعه با همکاری یکی از زیرمجموعه‌های استون ریج به مشتریان اعطا می‌شود.

مصرف انرژی بالا استخراج بیت کوین رد شد

به گزارش ارز دیجیتال، نتیجه تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میزان انتشار کربن دی اکسید و مصرف برق در شبکه بیت کوین نسبت به دیگر صنایع پایین است. طبق این تحقیقات، میزان مصرف موارد مذکور آنقدر ناچیز است که حتی می‌توان از آن چشم پوشی کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده در کوین شیرز، استخراج بیت کوین سالیانه 89 تراوات در ساعت انرژی مصرف می‌کند. این مقدار تقریبا 0.05 درصد از کل انرژی مصرف شده در سراسر جهان را به خود اختصاص می‌دهد.

بنابراین نظرات قبلی درباره مصرف بالای انرژی بیت کوین و ایجاد حداکثری آلودگی زیست محیطی توسط این رمزارز، کاملا زیر سوال می‌رود. چندین بار استخراج بیت کوین به دلیل انتشار آلودگی و مصرف انرژی بالا از جانب فعالان زیست محیطی محکوم و قیمت آن نوسان پیدا کرده بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز