ادامه بحران قیمتی بیت کوین

قیمت بیت کوین طی روز جاری باز هم نسبت به روز گذشته 448 دلار کاهش قیمت را به ثبت رساند و در محدوده 36 هزار و 673 دلاری قرار گرفت. البته دیروز هم تعدادی از کارشناسان اعلام کرده بودند که ممکن است مجددا نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها همچنان کاهش پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر در روند قیمتی بیت کوین شاخص‌های کلان اقتصادی آمریکا و قانون گذاری کشورهای مختلف درباره ارزهای دیجیتال موثر بوده است. با وجود کاهش قیمتی بیت کوین، حجم معاملات در چند روز اخیر بالا رفته و میزان خریدها بیشتر شده بود. مسئله‌ای که به نظر روی افزایش میزان نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال موثر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ارز دیجیتال فیس بوک واگذار می‌شود؟

این اتفاقات و دیگر مسائل درباره به رسمیت شناختن رمزارزها، به مجموعه‌های نام آشنایی مثل فیس بوک هم سرایت کرده است. اخیرا ارز دیجیتال گزارش داده که چند منبع ناشناس اعلام کرده‌اند؛ متا، همان فیس بوک سابق، به دنبال فروش اموال و مالکیت معنوی ارز دیجیتال خود یعنی دییم هستند. پس از فرآیند فروش و واگذاری این رمزارز، پول سرمایه گذاران این پروژه باز پس داده می‌شود.

گروه ارز دیجیتال دییم با بعضی از بانکدارانی که در حوزه سرمایه گذاری فعالیت دارند، وارد گفت و گو شده‌اند. به نقل از برخی منابع ناشناس، در واقع آن‌ها تصمیم جدی برای واگذاری مالکیت معنوی پروژه دییم دارند. حتی این گروه قصد دارد به توسعه دهندگان دییم کمک کند تا در محل جدیدی مشغول به کار شوند.

البته به دنبال نوسانات به وجود آمده برای این پروژه، آبان ماه سال گذشته دیوید مارکوس، خالق پروژه دییم، اعلام کرده بود که در حال ترک آن است. اما هنوز گروه دییم نسبت به موضوع واگذاری مالکیت معنوی آن، واکنش نشان نداده‌اند و در این خصوص مطلبی را مستقیما بیان نکرده‌اند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز