بیت کوین دوباره جان می‌گیرد؟!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ بیت کوین که تا صبح دیروز در محدوده 34 هزار دلاری قرار داشت با یک رشد چشم گیری در بعد از ظهر روز گذشته مواجه شد. این ارز دیجیتال معروف با رشد 803 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 37 هزار و 849 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بیت کوین روز گذشته توانست بار دیگر شرایط خود را بهبود ببخشد. شواهد و قرائن بیانگر این است که جریان پول در صندوق‌های ویژه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بعد از گذشته پنج هفته متوالی رشد پیدا کرده است. طبق اطلاعات موجود، سرمایه گذارانی که قبلا بیت کوین خریده و اکنون هم آن را نگه داشته‌اند همچنان در وضعیت مناسبی قرار دارند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

به علاوه، شاخص‌ها هم به نوعی بیان کننده این موضوع است که احساسات معامله گران به شدت نزول پیدا کرده و این عامل معمولا قبل از شروع موج‌های خرید در بازار رمزارزها شکل می‌گیرد. ضمنا برخی اطلاعات و آمارهای جدید نشان دهنده این است که روند تغییرات موجودی بیت کوین صرافی‌های ارز دیجیتال مجددا جریان نزولی دارد. این موضوع به نوعی بیانگر کاهش تمایل سرمایه گذاران برای فروش بیت کوین است.

بیت کوین؛ پرچم دار رشد بازار رمزارزها

بررسی سطحی بازار رمزارزها نشان می‌دهد که در حال حاضر بیت کوین رشد مناسبی طی 24 ساعت اخیر به ثبت رسانده است. سولانا هم به تازگی 5 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و اتریوم نیز تقریبا نوسانی نداشت. به نظر وضعیت بازار رمزارزها رو به بهبود است و اگر دامنه رشد قیمتی بیت کوین همچنان ادامه پیدا کند، بار دیگر رونق به بخش ارزهای دیجیتال باز خواهد گشت و سرمایه گذاران جدیدی به این بخش جذب خواهند شد. مجموع این عوامل امیدواری کارشناسان و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را افزایش خواهد داد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز