سیاه چاله ای به نام بیت کوین!

قیمت بیت کوین همچنان در مدار کاهشی قرار دارد و با افت هزار و 425 واحدی نسبت به دیروز، به مرز 33 هزار و 782 واحدی رسیده است. در حال حاضر سرمایه گذاران اصلی بیت کوین از خرید این رمزارز خودداری می‌کنند. طبق اطلاعات موجود، سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش نرخ بیت کوین باعث شده تا مجموعه‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری یا وابسته به این رمزارز ضرر زیادی متحمل شوند. به عنوان مثال کوین بیس بیش از حد به بیت کوین و اتریوم وابسته است و بیشترین تراکنش‌های این صرافی به دو رمزارز مذکور ربط دارد. البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره کاهش درآمد این صرافی طی پنج هفته اخیر وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کوین بیس یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های فعال در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال آمریکا محسوب می‌شود. این صرافی در بورس آمریکا هم حضور دارد.

نظر برنده جایزه نوبل درباره خرید بیت کوین

اخیرا برخی افراد معروف درباره ادامه خرید بیت کوین هم نظراتی را ارائه داده‌اند. نوریل روبینی، اقتصاددان برنده جایزه نوبل، درباره ادامه خرید بیت کوین خوش بین نیست و حتی به رفتار رئیس جمهور السالوادور هم انتقاد کرده است. روبینی به خاطر پیش بینی‌های درستی که از وضعیت اقتصادی جهان دارد به دکتر آخر الزمان معروف است. وی اعتقاد دارد که در صورتی که السالوادور به دلیل خرید بیت کوین توسط نجیب ابوکیله، رئیس جمهور آن، ورشکست شود، باید مورد استیضاح قرار گیرد.

ابوکیله بعد از سقوط قیمتی بیت کوین همچنان به خرید این ارز دیجیتال ادامه داد و معتقد است که خرید این رمزارز در شرایط کنونی صرفه بیشتری دارد. در حالی که طی یک هفته اخیر نرخ بیت کوین سقوط سنگینی را به ثبت رسانده و روز به روز قیمت آن بیشتر کاهش پیدا می‌کند.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز