قیمت غیرممکن بیت کوین اتفاق افتاد!

لست سکند

نرخ بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 3 هزار و 439 دلار کاهش قیمتی داشته و به مرز 34 هزار و 792 دلار رسیده است. طبق اطلاعات موجود، بیت کوین برای آخرین بار 25 هفته پیش چنین نرخی را تجربه کرد. این کاهش قیمتی کاملا خلاف انتظارات بیشتر فعالان بازار رمزارزها است و آن‌ها بعید می‌دانستند نرخ بیت کوین به زیر محدوده 35 هزار دلار برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک تحلیلگر ارشد راه صعود مجدد بیت کوین را اعلام کرده است. به نظر مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، بازار باید از سکه‌های میم کوین پاک شود تا بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها بتوانند مجددا رشد قیمتی پیدا کنند. گلون نسبت به میم کوین‌ها دید بدی دارد و معتقد است که این دسته ارزهای دیجیتال در واقع به منظور سوداگری در بازار به وجود آمده و شرایط را بهم ریختند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود این کاهش قیمتی هنوز هم حمایت‌ها از بیت کوین وجود دارد. یک گزارش جالب از کریپتو دات کام منتشر شده که بیان می‌کند تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در سال 2022 بسیار زیاد خواهد شد.

میزان کاربران رمزارزها طی یک سال اخیر 187 درصد نسبت به سال 2020 رشد داشت. در صورتی که نرخ رشد کاربران ارزهای دیجیتال امسال هم به این منوال باشد، قاعدتا تعداد کاربران تا پایان سال جاری 10 رقمی خواهد شد.

دیدگاه مثبت درباره به کارگیری بیت کوین در ایران

دولت ایران هم قصد دارد هر چه زودتر قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را تصویب کند و این مبحث را به کار ببندد. به نظر صاحب منصبان ایرانی درباره به کارگیری رمزارزها دیدگاه مثبتی دارند. با این حال هنوز مراحل قانونی درباره تصویب قانون ارزهای دیجیتال انجام نشده و این فرآیند طی سه یا چهار ماه آینده انجام خواهد شد و فاز عملیاتی آن شروع می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز