خرید بیت کوین دیوانگی است؟!

قیمت بیت کوین طی روز جاری نسبت به روز گذشته باز هم 353 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 945 دلاری رسید. تحلیلگران معروف ارزهای دیجیتال معتقدند که اگر در سال جاری حباب رمزارزها از بین برود، احتمالا نرخ بیت کوین به زیر مرز 30 هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چل جکسون، رئیس بخش جهانی تخصیص دارایی‌های اینوسکو، معتقد است که سقوط قیمتی بیت کوین به زیر مرز 30 هزار دلاری چندان اتفاق دور از تصور نیست. جکسون معتقد است که سرمایه گذاری در بیت کوین یک «دیوانگی مالی» محسوب می‌شود و احتمالا زیان‌های شدیدی برای سرمایه گذاران در پی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

البته جکسون این موضوع را یادآور می‌شود که سناریوی مذکور قطعی نیست اما باید آن را در نظر داشت. با این وجود برخی تحلیلگران سرشناس معتقدند که نرخ بیت کوین به زیر مرز 38 هزار دلاری نمی‌رسد. در واقع قیمت بیت کوین حداکثر تا مرز 38 هزار دلاری سقوط خواهد کرد و سپس یک روند صعودی جدیدی را پیش خواهد گرفت.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال چندان مطلوب نیست

طبق اطلاعات کوین تلگراف، دیروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال چندان مطلوب نبود و هم روند قیمتی بیت کوین و هم دیگر آلت کوین‌ها نزولی بود. با توجه به شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها، سرمایه گذاران به شدت ترسیده‌اند و درباره آینده این بخش چندان خوش بین نیستند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، تصور می‌کردند که در ماه‌های ابتدایی سال جاری میلادی، بازار رمزارزها رشد قابل توجهی خواهد داشت. اما گزارش جدید وب سایت دلفی دیجیتال نشان دهنده این است که ماه ژانویه از لحاظ تاریخی یکی از ناامید کننده‌ترین ماه‌های تاریخ معروف‌ترین ارز دیجیتال، بیت کوین، بوده است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز