سقوط یکساله ارزش بیت کوین ظرف 24 ساعت!

لست سکند

نرخ بیت کوین نسبت به روز گذشته اندکی بهبود پیدا کرد و با رشد 720 دلاری، به مرز 35 هزار و 774 دلاری رسید. با وجود ریزش اساسی نرخ بیت کوین، هنوز این رمزارز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بازدهی مثبت دارد. اما بازدهی آن در بازه‌های کوتاه مدت هفت روزه و یک ماهه منفی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که فردی اکنون بیت کوین خریداری کند و آن را نگه دارد، به نظر کار عاقلانه‌ای نکرده است. چون اطلاعات قیمتی مربوط به بیت کوین طی هفت روز گذشته نشان می‌دهد که این رمزارز در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. اوضاع بازار بیت کوین به حدی نابسامان شده که بازدهی یک ساله این رمزارز طی 24 ساعت از حدود 17 درصد به سه درصد رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دیگر رمزارزهای معروف بازار از جمله اتریوم، کاردانو، ریپل، دوج کوین و شیبا هم طی چند روز گذشته همواره با کاهش قیمتی همراه بودند و باعث وخامت بیشتر بازار رمزارزها شدند.

رکوردشکنی میزان سختی شبکه بیت کوین

با وجود این وضعیت و ریزش قیمتی شدید بیت کوین، میزان سختی شبکه این ارز دیجیتال به سقف تاریخی 26.643 تریلیون واحد رسید. سختی این شبکه در بازه زمانی ماه مه تا ژوئیه 2021 به دلایل گوناگونی، به خصوص ممنوعیت استخراج در چین، کاهش چشم گیری پیدا کرده بود.

میزان سختی شبکه بیت کوین بار دیگر در ماه اوت سال گذشته جان گرفت و این نرخ در 22 ژانویه امسال، دوم بهمن ماه، به رکورد تاریخی ذکر شده دست پیدا کرد.

برخی کارشناسان مثل مایک مک‌گولن، معتقدند که بیت کوین با وجود تمامی مسائل و مشکلات موجود این فرصت را دارد موانع موجود را پشت سر بگذارد. چون سرمایه گذاران معتقدند که این ارز مجازی می‌تواند یک دارایی رزرو دیجیتالی باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز