سقوط بیت کوین تا کانال 25 هزار دلاری؟!

بیت کوین اکنون در محدوده قیمتی 36 هزار و 357 دلاری قرار دارد. آمار و اطلاعات نشان می‌دهد قیمت این رمزارز امروز نسبت به روز قبل 50 دلار دیگر هم کاهش پیدا کرده است. کاهش مداوم نرخ این رمزارز معروف باعث شکل گیری فشار فروش در بازار آن شده و احتمال کاهش بیشتر قیمت بیت کوین و حتی 25 هزار دلاری شدن آن هم وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط کنونی بازار رمزارزها بسیار نامناسب بوده و طبق اطلاعات موجود بیت کوین یک صلیب مرگ تشکیل داده است. تمام پیش بینی‌ها درباره ادامه رشد قیمتی بیت کوین در سال 2022 نقش بر آب شده و تقریبا امید تمامی صاحب نظران از دست رفته است. از آنجایی که این ارز دیجیتال پیشرو دیگر رمزارزها محسوب می‌شود، کاهش ارزش آن اثر مستقیمی روی توکن‌های دیجیتالی مختلف موجود در بازار دارد.

خبر مهم امروز را بخوانید:

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط بیت کوین تا حدی ناامید کننده است که برخی متخصصان بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده‌اند امکان دارد قیمت این رمزارز بهبود پیدا نکند. چون تا به حال هیچ سیگنال جهش مجددی از این ارز دیجیتال مشاهده نشده است. هک صرافی کریپتو دات کام، قوانین تشدید کننده مقامات، شیوع نوع جدید بیماری کووید و ابهامات موجود درباره سیاست‌های فدرال رزرو از جمله عوامل کاهش قیمتی بیت کوین محسوب می‌شوند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به این رمزارز بدبین هستند

این سقوط شدید نرخ بیت کوین در هشت ماه گذشته بی‌سابقه بود. داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین گلس بیان می‌کند که نزدیک 1.5 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی بیت کوین در بازارهای مشتقه لیکویید شده است. بیت کوین طی چند ماه گذشته نزدیک به 45 درصد ارزش خود را از دست داده و کاهش ارزش آن به طور کلی روی سایر دارایی‌های دیجیتال اثر منفی گذاشت و جو بازار را بهم زد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سقوط بیت کوین تا کانال 25 هزار دلاری؟!

  1. ناصر بیوک گفته:

    همیشه تو بازار منفی اخبار نامید کننده زیاد میشه ولی آدم عاقل دنبال بیت کوین ارزونه نه گرون مثلا 60هزار تا!!!!!!!

  2. علی گرایلی گفته:

    بیت کوین تا آخر فروردین حداقل ۷۰هزار دلار و رد میکنه من اصلا این حرفها را قبول ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز