اوضاع پر پیچ و تاب بیت کوین

قیمت بیت کوین بالاخره توانست به مرز قیمتی 37 هزار دلاری دست پیدا کند و تقریبا رشد 1.74 درصدی را نسبت به روز قبل به ثبت رساند. سرمایه گذاران کوتاه مدتی که دارایی بیت کوینی خود را طی روزهای اخیر به فروش رسانده‌اند، ضرر زیادی متحمل شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قابل توجه نرخ بیت کوین، داده‌های درون زنجیره‌ای بیانگر این است که سرمایه گذاران بلندمدت همچنان محتویات بین کوینی کیف پول خود را حفظ کرده‌اند. به گزارش ارز دیجیتال، تاریخ نشان دهنده این است که سرمایه گذاران طولانی مدت در چنین شرایطی معمولا دارایی خود را حفظ می‌کنند. در جریان سقوط اخیر بیت کوین، خیلی از افراد و نهادها هم خریدار این رمزارز معروف بودند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

عمده خریداران بیت کوین در روزهای اخیر

بیشتر خریداران بیت کوین طی کاهش قیمتی گذشته، نهنگ‌ها و دولت السالوادور بودند. همچنین کشور تایلند در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که پذیرش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم توسط تعدادی از شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد. در واقع بر اساس اطلاعات موجود، بانک تایلند، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و همچنین وزارت دارایی تایلند به تصمیم واحدی رسیده‌اند و قصد دارند قوانینی را برای استفاده از ارزهای دیجیتال در سیستم پرداخت خود استفاده کنند. اخبار موجود بیان می‌کند که ارگان‌های مالی تایلند به دنبال روش‌هایی برای استفاده از ارزهای دیجیتال با وجود نوسانات بالای آن‌ها هستند.

در حال حاضر شرکت‌هایی مثل گوگل و مسترکارت از ارزهای دیجیتال برای فروش مستقیم کالا و خدمات خود استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی مثل اوپن نود هم قصد دارند تا شبکه‌های پرداخت بیت کوین را به وسیله لایتنینگ مورد بهره برداری قرار دهند. در این میان افراد تازه وارد و بی‌تجربه بلافاصله نسبت به کاهش قیمتی بیت کوین واکنش نشان داده و اقدام به فروش موجودی خود از این رمزارز کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز