شک و شبهه ها نسبت به بیت کوین بیشتر شد!

طی روز جاری باز هم نرخ بیت کوین عقب نشینی کرد و با کاهش 467 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 37 هزار و 219 دلاری قرار گرفت. صندوق بین المللی پول روز جمعه اعلام کرد که پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی خطرات زیادی به همراه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی السالوادور و همزمان با افت قابل توجه نرخ این رمزارز، صندوق بین المللی پول در گزارشی به هزینه‌های واقعی عملیاتی کردن قانون بیت کوین و اجرای کیف پول چیوو پرداخت است. در این گزارش صندوق بین المللی پول عنوان کرده که هزینه این اقدام بسیار فراتر از مزایای آن به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به همین دلیل صندوق بین المللی پول به دولت السالوادور توصیه کرده که پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی را متوقف کرده و صندوق سرمایه گذاری فیده بیت کوین را منحل کند.

نظر کارشناسان گلدمن ساکس نسبت به انتظارات مردم از بیت کوین

همچنین اخیرا کریپتو گلوب هم گزارشی درباره بیت کوین و آینده این رمزارز منتشر کرده است. طبق این گزارش، کارشناسان گلدمن ساکس به سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین هشدار داده‌اند که نباید آن‌ها با خرید بیت کوین انتظار ثروتمند شدن را داشته باشند.

با توجه به نظر کارشناسان گلدمن ساکس، شاید افزایش قیمت بیت کوین با رشد میزان پذیرش مردم درباره این ارز دیجیتال، متوقف شود.

به گزارش ارز دیجیتال، این تحلیلگران معتقدند که توسعه بیشتر فناوری بلاک چین، ممکن است روند تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال را تا حد زیادی قابل پیش بینی کند. اما همین افراد به این نکته هم اشاره دارند که دارایی‌های مذکور از عوامل اقتصاد کلان، به خصوص سیاست پولی انقباضی بانک مرکزی، مصون نخواهند بود. قبلا هم تحلیلگران گلدمن ساکس درباره قیمت بیت کوین پیش بینی‌هایی ارائه داده بودند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز