فرصتی تازه برای خرید و افزایش سرمایه گذاری در بیت کوین

لست سکند

قیمت بیت کوین طی روز جاری نسبت به روز گذشته 127 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 38 هزار و 508 دلاری رسیده است. به نظر یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است و می‌توان در بازار این رمزارز سرمایه گذاری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر ویلی وو، تحلیلگر مطرح بازار رمزارز، داده‌های درون زنجیره‌ای بیانگر این است که علی رغم وجود ترس شدید در بازار بیت کوین، هنوز این رمزارز وارد روند نزولی نشده و این موضوع به نوعی فرصتی مناسب برای خرید بیت کوین محسوب می‌شود. ضمنا به گفته ویلی وو با توجه به تعداد زیاد سرمایه گذاران بلندمدت و نرخ رو به رشد انباشت به نظر جهت بازار تغییر نداشته و نزولی نشده است. این تحلیلگر بیت کوین اعتقاد دارد که عامل اصلی کاهش قیمتی رمزارز مذکور، سرمایه گذاران بزرگ آن بوده‌اند و آن‌ها شرایط بازار را مشوش کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رکورد شکنی جدید برای بازار ارزهای دیجیتال

با وجود کاهش نرخ بیت کوین و قرار گرفتن آن پایین مرز 40 هزار دلاری، ولی داده‌های جدید پلتفرم گلسنود حکایت از رکورد شکنی جدید بازار رمزارز دارد. طبق اطلاعات داده‌ها، تعداد کیف پول‌های با موجودی غیرصفر بازار به 40.16 میلیون آدرس رسیده و رکورد جدیدی ثبت شده است.

به نظر کارشناسان، این تعداد کیف پول همگی مقداری بیت کوین را هم نگهداری می‌کنند. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که همواره سرمایه گذاران بیشتری وارد بازار بیت کوین شده و در این حوزه سرمایه گذاری داشتند.

براساس آخرین آمار ارزش بازاری بیت کوین به مرز 729 میلیارد و 272 میلیون دلار رسیده است. طبق اطلاعات موجود، در حال حاضر سهم دامیننس بیت کوین هم 41.2 درصد شده است و نسبت به هفته‌های گذشته بهبود خوبی دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز