خانه علمی تخیلی ایلان ماسک همه را شوکه کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایلان ماسک در سال‌های اخیر با فروش تمام املاک و خانه‌هایش جسورانه خود را به اولین میلیادر دنیا تبدیل کرد که رسما صاحب هیچ خانه‌ای نیست. با این حال او برای ثبات خانوادگی و راحتی فرزندانش به طرح‌هایی روی آورده که تنها در فیلم‌های علمی تخیلی یافت می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، او درباره طرحی که در ذهن داشت اینگونه توضیح داد: «قصد دارم چیزی بسازم که انگار از کهکشانی دیگر در دریاچه‌های کره زمین فرود آمده است!»

بیشتر بخوانید:

بر اساس بیوگرافی او که اخیرا توسط والتر آیزاکسون نوشته و منتشر شد، ماسک ماجراجویی خود را برای یافتن خانه رویاهایش را از تابستان ۲۰۲۲ آغاز کرد و سرانجام یک مزرعه بزرگ اسب در آن سوی رودخانه کلرادو را انتخاب کرد که چندان از کارخانه اصلی تسلا در تگزاس فاصله نداشت. یکی از ایده‌های نوآورانه او برای این ملک حفر یک تونل در زیر رودخانه بود که محل اقامتش را مستقیما به کارخانه متصل کند.

این درحالیست که مادر خانواده، گرایمز، پیش از این در مصاحبه‌ای فاش کرده بود آن‌ها در یک خانه ۴۰ هزار دلاری زندگی می‌کنند و ماسک حتی به جای استفاده از تشک‌های جدید، از انواع مستعمل و کهنه استفاده می‌کند.

او در ادامه بر روی محل سکونتشان تاکید کرد و گفت یک بار برای بیش از یک هفته فقط کره بادام زمینی مصرف کرده است.

کارشناسان پس از بررسی طرح‌های خاص ایلان ماسک، آن را بیشتر به یک «اثر هنری» تشبیه کردند تا یک خانه معمولی، در نتیجه پروژه به تعویق افتاد.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز