حبس سه ساعته مسافران در هواپیمای بدون تهویه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اخیرا مسافران پرواز قطر ایرویز، به دنبال سهل‌انگاری خلبان، به مدت سه ساعت در هواپیمای بدون تهویه و امکانات سرمایشی گیر افتادند. این درحالیست که هواپیما از مدت‌ها پیش روی باند آماده پرواز بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایدیپندنت، از جمله مسافران این هواپیما، اعضای تیم موی تای تایلندی بودند که از مسابقات جهانی آتن به دوحه باز می‌گشتند اما با یک تأخیر طولانی مدت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

با وجود گرمای شدید و عدم وجود امکانات سرمایشی، خلبان به هیچکس اجازه پیاده شدن را نداد و یک سونای اجباری ۳ و نیم ساعته را به آن‌ها تحمیل کرد که نفس تنگی و خونریزی بینی برخی از مسافران را به همراه داشت.

دمای بالای ۴۳ درجه سانتیگراد در بخشی از نقاط یونان، تعطیلی مدارس و مکان‌های توریستی و عمومی را به دنبال داشت است‌.

یکی از مسافران از این تجربه به‌عنوان وحشتناک‌ترین تجربه زندگی‌اش یاد کرد و در ادامه افزود:«مسافران از هوش می‌رفتند و خدمه برای آبرسانی به افراد گرمازده به یک فنجان آب و نوشابه کوچک بسنده می‌کردند!»

تنها پس از مشاجره چند ساعته با مسئولان کابین بود که مسافران موفق شدند از هواپیما خارج شده و روی آسفالت فرودگاه انتظار بکشند.

این درحالیست که تنها چند دقیقه بعد، خروج دود از انتهای هواپیما باعث شد نیروهای آتش‌نشانی به حالت آماده باش دربیایند.

قطر ایرویز پس از این حادثه طبق بیانیه‌ای رسمی از مسافران این پرواز عذرخواهی کرد و نوشت:«ما حمایت کامل خود را از تمامی مسافران آسیب دیده ارائه کردیم تا از سالم رسیدن آن‌ها به مقصد اطمینان حاصل کنیم.»

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “حبس سه ساعته مسافران در هواپیمای بدون تهویه

  1. سارا گفته:

    من در سفر با هواپیمایی قطر ایر ساک من کاملا از بین رفته بود و اکنون دوماهه منتظر جواب از قطر ایر هستم که جبران خسارت کنه و هنوز هیچ خبری نیس تجربه خوبی نداشتم سفر با هواپیمایی قطر ایر‌ کاش مسئولین قطر ایر بیشتر توجه کنند به امر و قوانین هواپیمایی

    • امیر گفته:

      عجیبه ، من چمدانم در فرودگاه هنگ کنگ روی تسمه نبود و گم شده بود . مسئول قطر ایر سریعا مکاتبات رو شروع کردن و یک شب اقامت در هتل فرودگاه هنگ کنگ دادن بدون ویزای هنگ کنگ که فردا پس از پیدا شدن چمدان در یک مرکز توضیع قطر با اولین پرواز رسوندن و پس از صرف صبحانه رایگان در هتل چمدان به دستم رسید و ادامه سفرم را به مقصد چین انجام دادم.

      تجربه من بد نبود
      شاید مشکل شما خارج از قوانین مسئولیتشان بوده.

  2. احیا گفته:

    وای اگه ایران بود چه غوغایی به پا میکردند و چقدر باید کشورهای عربی و غربی رو میکوبیدن توی سر ما و خلبان رو بی آبرو میکردند و شاید اخراج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز