جیپ رانگلر 2024 ؛ هیولای آفرودی را بیشتر بشناسید

ژیوار

جیپ رانگر مدل 2024 با به روزرسانی‌هایی که بر روی آن انجام گرفته، کیسه‌های‌هوای اضافه و کیت آفرودی مجهز‌تر، آماده است تا رضایت هوادارانش را در همه زمینه‌ها جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، جیپ رانگلر که اکنون به صندلی‌های برقی جلو مجهز شده و امکان اتصال به تلفن‌های هوشمند را پیدا کرده است، همچنان مانند همیشه یک آفرودر اسطوره‌ای قلمداد می‌شود.

جیپ رانگلر 2024 از سیستم تفریحات و سرگرمی ارتقاء یافته‌تری بهره می‌برد که برای همه تیپ‌ها به صورت استاندارد ارائه می‌شود. تایرها بزرگ‌تر شده‌اند، فاصله از سطح زمین افزایش یافته و اکسل قوی‌تر در قسمت عقب این امکان را به وجود آورده تا توانایی‌های آفرودی افزایش پیدا کند.

دریان سفر امید

جیپ رانگلر 2024 با دو موتور بنزینی مختلف و یک پیشرانه هیبرید-پلاگین به بازار عرضه می‌شود. موتور پایه یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری است که 285 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. این موتور بسیار نرم کار می‌کند ولی آن‌طور که باید قدرتمند نیست. البته امکان انتخاب یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری نیز وجود دارد که قدرتش 15 اسب بخار کمتر بوده ولی در دور موتورهای پایین گشتاور بیشتری تولید می‌کند.

قوی‌ترین موتور برای جیپ رانگلر 2024 یک موتور هشت سیلندر 6.4 لیتری است که 470 اسب بخار قدرت دارد. این موتور فقط بر روی تیپ روبیکون (Rubicon) تعبیه می‌شود و آن را به یک هیولای آفرودی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

موتورهای 3.6 لیتری و 2.0 لیتری در کنار یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرند و تست‌های مستقلی که صورت گرفته است شتاب صفر تا صدی برابر با 6.5 ثانیه را برای این موتورها ثبت کرده است.

از تجهیزات رفاهی، ایمنی و دستیار راننده جیپ رانگلر 2024 می‌توان به نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، 10 مدل رینگ مختلف و کیسه هوای جانبی در تیپ‌های Sport S و بالاتر اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز