جیپ جلوپنجره معروفش را تغییر داد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چندین دهه است که جیپ رانگلر به‌عنوان یکی از سرسخت‌ترین خودروهای آفرود آمریکایی شناخته می‌شود. تا مدتی پیش رانگلر با همان طراحی اولیه با قدرت به حرکت خود ادامه می‌داد. حالا در مدل ۲۰۲۴ شاهد بروزسانی‌هایی مانند تغییر طراحی جلوپنجره و برخی فناوری‌های به کار رفته در آن هستیم.

با نگاهی گذرا به قسمت جلویی مدل جدید این خودرو تفاوت چندانی با چهره آشنای سابق آن احساس نمی‌شود. اما طرفداران جیپ بلافاصله می‌توانند تغییر جلوپنجره آن را تشخیص دهند. در طراحی جدید شکاف‌ها فاصله بیشتری از هم دارند و توری پشت آن‌ها نیز سوراخ‌های بزرگتری دارد. همچنین فضای خالی زیر چراغ‌ها به قسمت پشتی توری منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مدل روبیکون ۲۰۲۴ با طراحی جدید و بهره‌مندی از وینچ Warn با تحمل ۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم وزن گزینه متمایزی برای خریداران به شمار می‌رود.

در داخل خودرو نیز تغییرات چشمگیری نظیر صفحه‌نمایش لمسی مرکزی ۱۲.۳ اینچی جدید دیده می‌شود که از اپلیکیشن‌های Apple CarPlay و Android Auto و Trails Offroad بهره‌مند شده است. پارچه‌های نرم با دوخت کنتراست به‌روزرسانی‌های داخلی را تکمیل می‌کنند.

در مدل ۴ ایکس ای (4xe) یک منبع تغذیه با چهار خروجی ۱۲۰ ولتی به چشم می‌خورد که ۳۰ آمپر خروجی کل دارد. در صورت نیاز به نیروی اضافی منبع تغذیه می تواند به طور مستقل یا در حالت هیبریدی کار کند.

روبیکون ایکس (Rubicon X) نیز از طراحی مشابهی بهره‌مند شده و علاوه بر آن دارای یک جعبه انتقال تمام وقت، سپرهای فولادی، یک دوربین یکپارچه آفرود و تایرهای ۳۵ اینچی می‌باشد.

در قدرت هر دو مدل جدید تغییری ایجاد نشده و همان ترکیب چهار موتوره، شش سیلندر و ۲۸۵ اسب بخار حفظ شده است و سیستم ایمنی استاندارد نیز بهبود جزئی داشته است.

احتمال می‌رود قیمت رانگلر جدید از ۳۵ هزار دلار آغاز شود.

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز