جزییات دریافت اقامت دائم کشور ترکیه از طریق خرید ملک

ژیوار

امکان دریافت اقامت یکساله در ترکیه با خرید خانه‌ای به ارزش 350 هزار دلار وجود دارد. بعد از یکسال افراد می‌توانند روی ملک خریداری شده مجددا اقامت خود را تمدید کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که خانه‌ای به ارزش کمتر از 250 هزار دلار در ترکیه خریداری می‌کنند، تا پنج سال باید اقامت خود را در این کشور تمدید کنند. بعد از پنج سال این افراد می‌توانند اقامت دائمی گرفته و یکی از شهروندان رسمی ترکیه شوند.

اما اگر شخصی مایل به دریافت اقامت دائم از همان ابتدای کار باشد، باید مسکنی به ارزش بیشتر از 250 هزار دلار آمریکا خریداری کند. در این حالت از همان ابتدا به فرد پاسپورت و حق شهروندی اعطا می‌شود.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

مهاجرانی که از همان ابتدا پاسپورت ترکیه را دریافت می‌کنند، هم امکان فروش ملک خود را تا سه سال متوالی نخواهند داشت.

نکات ضروری برای مهاجران کشور ترکیه

این روزها مهاجرت به کشوری مثل ترکیه بسیار زیاد شده است. با این حال شرایط اقتصادی ترکیه هم شدیدا نوسانی است و سرمایه گذاران بزرگ این کشور نیز چندان نسبت به آینده این کشور امیدوار نیستند. در چنین شرایطی کلاهبرداری هم از مهاجران به شدت افزایش پیدا کرده است.

بنابراین به افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، توصیه می‌شود حتما درباره قوانین شهروندی و اقامت این کشور اطلاعات لازم را کسب کرده و در صورت لزوم از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرند.

ضمن اینکه لازم است تمامی افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، شرایط اقتصادی این کشور و ارزش لیر آن را هم در نظر داشته باشند. به هر حال در صورتی که افراد بخواهند بدون اطلاع قبلی از شرایط و قوانین ترکیه به این کشور مهاجرت کنند، ممکن است بعدا متحمل ضرر و زیان زیادی شوند.

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز