جزییات برگزاری اولین دوره رویداد بزرگ لندتک

ژیوار

جزییات برگزاری اولین دوره رویداد بزرگ لندتک که 17 و 18 مردادماه برگزار می‌شود، تشریح شد.

به گزارش کاماپرس، این رویداد توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت از سوی کسب‌وکارهای مختلفی نظیر مانیسا، دیجی‌پی، ویپاد، ارتباط فردا، آبانک، کیپا، لندو، ونسی، اقساط‌مارکت، ایوام، متین‌خودرو، الوقسطی و تأمین سرمایه تمدن برگزار می‌شود.

رویداد مذکور به منظور تقویت شبکه‌سازی، انتقال دانش و اطلاعات، ارائه محصول و توسعه اکوسیستم‌های مالی، فین‌تک، خرده‌فروشی، لندتک و BNPL برگزار می‌شود.

همچنین، این رویداد شامل بخش‌های مختلفی نظیر کنفرانس، نمایشگاه، شبکه‌سازی، رونمایی از محصول و جایزه خواهد بود و با حضور بیش از 50 سخنران و بیش از یک‌هزار فعال، مدیر و کارشناس صنعت مالی و لندتک کشور برگزار خواهد شد.

دریان سفر امید

در نشست خبری چه گذشت؟

در کنفرانس خبری این رویداد، رضا قربانی، مدیرعامل کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و نایب‌رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تهران؛ مازیار نوربخش، رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تهران؛ سعید رسول‌اف، نایب‌رئیس همین کمیسیون؛ مینا والی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره راه‌کار و رضا جمیلی، معاون توسعه کسب‌وکار راه‌کار به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

میثم سلیمانی، مدیرمحتوای راه‌کار، بر اهمیت تعامل لندتک‌ها برای تهیه یک فهرست سیاه مشترک تأکید کرد. او اشاره کرد که در دو سال گذشته، لندتک‌ها به دلیل عدم دسترسی به داده‌ها، با چالش‌های فراوانی روبرو بودند، اما اکنون با تجربه کسب شده، پایگاه داده مناسب‌تری را ساخته‌اند که این مسئله دیگر بغرنج نیست.

بیشتر بخوانید:

رضا جمیلی با تأکید بر اینکه لندتک زیست اقتصادی ما را تغییر خواهد داد و به دنبال آن سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی ما نیز دستخوش تحول خواهد شد، می‌گوید رفتارسازی در حوزه لندتک از فرهنگ‌سازی اهمیت بیشتری دارد.

جمیلی همچنین از تلاش برای همگرایی کسب‌وکارهای لندتکی در 50 بخش محتوایی خبر داد.

رضا قربانی نیز با بیان اینکه صنف لندتک ایران شکل گرفته است، چشم‌انداز این رویداد در سال‌های آینده را بررسی کرد و گفت که در آینده همه کسب‌وکارها فین‌تک در این رویداد حضور خواهند داشت.

گفتنی است رویداد بزرگ لندتک به عنوان یک فرصت برای شبکه‌سازی، تبادل دانش و اطلاعات و توسعه اکوسیستم‌های مالی و لندتک در ایران تلقی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : لندتک ایران
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز